הייפראקטיב הייטק

 

לימודי הייטק ברמה גבוהה

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, ירושלים וחיפה
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף מרכז
תובל 11, רמת גן
המשך...
סניף צפון
ההסתדרות 54, חיפה
המשך...
סניף ירושלים
הרטום 9, ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המסלול המקיף למנהל רשתות תקשורת ואבטחת מידע



מבנה הלימודים

תאור הקורס

הסמכות מיקרוסופט MCSA 2008+MCSA 2012
הסמכת סיסקו CCNA, ניהול שרת exchange ותחנות עבודה 7 ו-8
האקינג, תכנות לאנשי רשתות

המסלול המקיף למנהל רשתות תקשורת ואבטחת מידע הינו מסגרת הלימודים האידיאלית והטובה ביותר
בישראל למועמד שאפתן לניהול רשתות. 

המסלול מכשיר את התלמידים לעבודה מעשית ברמה הגבוהה ביותר הן בטכנולוגיות מיקרוסופט, הן בטכנולוגיות סיסקו, הן בהאקינג ואפילו בתכנות לאנשי רשתות – באופן שמציב את בוגרי המסלול בעמדת עליונות מוחלטת על בוגרי קורסי רשתות אחרים.

קיימות רמות שונות של מנהלי רשת וחשוב מאוד להבין את ההתמחויות השונות בהן צריך לשלוט מנהל רשת בכיר.

נושאי לימוד בראשי פרקים

מבוא לרשתות
ניהול רשתות ואדמיניסטרציה פרקטית
בסביבת Windows 7.
ניהול active directoryבשרת 2008
והגשה למבחן מיקרוסופט 70-640. 
ניהול וקביעת תצורת תשתית לשרת 2008
והגשה למבחן מיקרוסופט 70-642.
אדמיניסטרציות וניהול שרת 2008
והגשה למבחן מיקרוסופט 70-646.
ניהול פרקטי של שרת Exchange.
לימודי סיסקו והגשה למבחן CCNA.
לימודי השלמה לשרת 2012
ו-windows 8,
הגשה למבחן מיקרוסופט 70-417.
תכנות בסיסי למנהלי רשתות.
סדנת cyber – האקינג ואבטחת מידע.
פרויקט מסכם


קיימות רמות שונות של מנהלי רשת וחשוב מאוד להבין את ההתמחויות השונות בהן צריך לשלוט מנהל רשת בכיר, אשר נלמדות במסגרת המסלול:

1. ההתמחות המרכזית של מנהל הרשת הינה במערכת ההפעלה הרצה בשרת. כיום מערכת ההפעלה השולטת ללא עוררין בשוק מערכות ההפעלה לשרתים הינה  windows server 2008 R2.
אמת המידה המרכזית למקצועיות מנהל רשת בתעשייה הינה השגת תואר ה-MCSA  הבינלאומי של מיקרוסופט בניהול רשתות windows server 2008 R2.  ברבע האחרון של 2012 השיקה מיקרוסופט את מערכת ההפעלה החדשה שלה לשרתים – windows server 2012. תהליך האימוץ של מערכות הפעלה לשרתים איטי יחסית ואורך מספר שנים. יחד עם זאת כדאי כבר כעת להיערך למצב החדש ובהתאם נלמד כל החומר הנדרש הן לתואר ה-MCSA 2008  והן לתואר ה-MCSA 2012. חשוב לציין כי הלימודים מרחיבים בהרבה מעבר לדרישות הפורמאליות להשגת תארי ה-mcsa וכוללים תרגול פרקטי ומעשי רב.

2. מעבר ליכולות הסטנדרטיות של השרת, קיימות גם אפליקציות נוספות בהן עשוי מנהל הרשת להיתקל בעבודה השוטפת. האפליקציה הנפוצה והחשובה ביותר בסביבת הרשת הינה תוכנת exchange  המהווה שרת דואר פנים ארגוני שכל מנהל רשת חייב לשלוט בתפעולו השוטף ובהתאם נלמדת התוכנה לעומק.

3. מעבר לשליטה בשרת, נדרש מנהל רשת ליכולת ניהול ואדמיניסטרציה גם של מערכת ההפעלה הנפוצה במחשבי הלקוחות ברשת ("מחשבי הקליינט"). כיום מערכת ההפעלה החשובה ביותר בצד הקליינט הינה windows 7.
למרות שיעור הקליטה הנמוך יחסית של מערכת ההפעלה windows 8 (רק כ-10% נכון לינואר 2014) היכרות ושליטה ב-windows 8 עומדים להיות משמעותיים ביותר למנהלי רשת בעתיד. בהתאם נלמדות  שתי המערכות לעומק.

4. בעוד מיקרוסופט שולטת בחומרת ותוכנת מחשבי השרת ותחנות העבודה, חברת סיסקו שולטת בחומרת ותוכנת רכיבי הרשת הגדולה יותר, כדוגמת routers (נתבים). מומחה סיסקו עוסק בתכנון מבנה רשתות תקשורת, ניהול, התקנה ותחזוקה שוטפת. תואר CCNA, הנלמד במסגרת המסלול, מעיד על בעליו כמומחה בטכנולוגיה זו.

שליטה בטכנולוגיות מיקרוסופט וסיסקו כאחד מהווה אתגר ואיננה קלה אולם מהווה יתרון גדול בתחרות על מקומות העבודה הטובים ביותר בשוק העבודה הישראלי.

5. בשנים האחרונות הולכת וגדלה חשיבות ההגנה על המידע הארגוני מפני רוגלות, וירוסים, פריצה למחשבים והאקינג מזיק ("cracking") ממינים שונים. מלחמת ה-cyber שמתנהלת עם איראן ותוכנות כדוגמת stuxnet מציתות את הדמיון. ברמה הגבוהה ביותר נדרשים מנהלי רשת להבנה וליכולת התגוננות בכל הקשור לאבטחת מידע וסיכוני סייבר. בהתאם כולל המסלול סדנת  cyber ייחודית המטפלת בהאקינג ואבטחת מידע.

6. בעבר הרחוק רווחה התפיסה שמנהל רשת לא מסוגל לתכנת. היום, מנהלי הרשת הבכירים נעזרים בתכנות בסיסי כל הזמן – אם זה כדי ליעל את שיטות העבודה שלהם עם סקריפטים שחוסכים עשרות ומאות שעות עבודה ואם זה כדי לבצע מטלות שאינן אפשריות ללא תכנות. על אחת כמה וכמה שתכנות בסיסי הוא תנאי לאבטחת מידע ברמה הגבוהה. בהתאם המסלול כולל מודול מיוחד העוסק בתכנות למנהלי רשתות תקשורת.

קהל יעד ודרישות קדם

המסלול מיועד לטכנאי PC, טכנאים, הנדסאים,  וכן כל אדם בעל חוש טכני ומוטיבציה ללימודים ולכניסה לענף ההיי-טק כמנהל רשת ואבטחת מידע.



תנאי קבלה

קבלה למסלול איננה דורשת רקע קודם בטכנולוגיות היי-טק.

דרישת המינימום הראשונית למסלול הינה חוש טכני, היכרות עם מחשבי pc ומערכת ההפעלה windows ברמת משתמש סבירה.

פגישת יעוץ + יום מיון  לבדיקת התאמה


משך הלימודים

700 שעות אקדמיות (580 שעות לימוד רגילות + 120 שעות עבודה עצמית על הפרויקט)

ניתן ללמוד את הקורס במספר שיטות – לפי בחירת התלמיד : קורס פרונטאלי רגיל, קורס בשיטת פרטי משותף וקורס בשיטת מרתון.

ניתן ללמוד את הקורס ב-3 מתכונות שונות – מתכונת ערב, מתכונת יום ומתכונת גמישה.

מתכונת ערב: 2 מפגשים בשבוע בשעות 17:30-21:30. כ-שנה וחודשיים ללימודים בכיתה.
מתכונת יום: 2-3 מפגשים בשבוע בשעות 9:00-17:00. כ-5 עד 7 חודשים ללימודים בכיתה.
מתכונת גמישה: בהתאם לקצב של התלמיד מפעם אחת ועד 5 פעמים בשבוע.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.