הייפראקטיב הייטק

 

לימודי הייטק ברמה גבוהה

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, ירושלים וחיפה
חיפה
ירושלים
רמת גן

מפת הגעה

סניף מרכז
תובל 11, רמת גן
המשך...
סניף צפון
ההסתדרות 54, חיפה
המשך...
סניף ירושלים
הרטום 9, ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המסלול המלא לפיתוח תוכנה ל-iOS (iPhone, iPad ו-iPod touch)



מבנה הלימודים

 תיאור הקורס
תכנות בשפת c#, תכנות בשפות c ו- objective c , iOS api

המסלול המלא לפיתוח תוכנה ל-iOS הינו מסגרת הלימודים המקיפה ביותר מסוגה בישראל – פיתוח לאייפון נלמד בהיקף רחב יותר מכל תוכנית אחרת. בנוסף פיתוח תוכנה בסיסי נלמד באמצעות שפת c# באופן שפותח את הדלת בפני בוגרי הקורס להשתלבות בעתיד גם בפיתוח ל-windows phone 8 או בהמשך לימודים לפיתוח תוכנה מסורתי לסביבת dot.net.

במהלך המסלול התלמידים נדרשים להגיש פרויקט גמר בדמות אפליקציה מאסיבית ל-iPhone.

את מסלול ההכשרה הקים מר טל שחור – מנכ"ל החברה אישית.
מר שחור, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בפיתוח והדרכה במגוון חברות וסביבות פיתוח, הינו הראשון שהדריך קורסי אייפון בישראל והמסלול מבוסס על ניסיונו העשיר עם מגוון תלמידים מרקעים שונים בארץ.

מסלול הלימודים דורש זמן תרגול רב מאוד בבית, כאשר על כל שעת לימוד בכיתה נדרשת לפחות שעת תרגול בבית. הלימודים כוללים התנסות פרקטית בהיקף שאין שני לו - במהלך הלימודים נדרשים התלמידים לכתוב למעלה מ-150 תוכניות מחשב!

בוגרי המסלול נהנים מיתרון תחרותי מכריע על פני בוגרים אחרים ויכולים להשתלב כמפתחי תוכנה שכירים בתעשייה בפיתוח ל-iOS, או לפעול גם כעצמאים ופרי לנסרים בתעשיית התוכנה לסלולר ולשווק תוכנה דרך ה-app store של אפל.

נושאים נלמדים- ראשי פרקים
תכנות ב-c#
עבודה עם בסיסי נתונים ותכנות SQL
C
Objective C
iOS API
פרויקט iPhone

הקורס כולל 2 מרכיבי לימוד עיקריים:

1. הכשרת התלמיד כאיש תוכנה. נדבך לימודים זה מאגד את הידע וההכשרה הקריטית לה נדרש מפתח תוכנה למובייל כבסיס לפני התמחות בסביבת מערכת הפעלה ספציפית. בסיס רחב בתכנות מוכוון עצמים, בסיסי נתונים ורקע רחב על התעשייה כלולים במסגרת זו כדלקמן:

א. תכנות ב- c#. שפת c# הינה שפת תכנות מבוססת עצמים מודרנית, שפותחה על ידי מיקרוסופט כמענה לשפת java. C# נחשבת לשפת התכנות העיקרית לטכנולוגית dot.net  הפופולארית וכשפת התכנות הראשית באפליקציות מובייל ל-windows phone 8. השפה מודרנית יותר מ-java ו-objective c ומוצלחת יותר כשפת הלימוד הראשונה בה נתקל התלמיד. בנוסף סביבת הפיתוח visual studio, בה נעשה שימוש לפיתוח בשפה, היא הנוחה ביותר למתכנתים מתחילים. לימוד שאר שפות התכנות בהמשך הקורס מבוצע על בסיס ההבדלים/תוספות שלהן בהשוואה ל-c#.

ב. תכנות בסיסי נתונים ו-sql. כמעט כל אתרי האינטרנט המודרניים וכן אפליקציות מובייל רבות  נסמכות על בסיסי נתונים. הן אנדרואיד והן iOS כוללות בסיס נתונים embedded בשם sqlite. ביחידת לימוד זו נלמדת שפת sql שהיא השפה הסטנדרטית לטיפול בבסיסי נתונים, תוך הדגמה באמצעות בסיסי הנתונים הנפוץ ביותר בסביבת אינטרנט  – MySQL.

2. הכשרה בתכנות ל-iOS. מערכת ההפעלה iOS של אפל מותקנת בכל מכשירי האייפון, מחשב ה-iPad ונגני המוזיקה המתקדמים iPod Touc. מדובר במערכת מורכבת שדורשת שליטה בשפות c ו-objective c כאחד ובסט ה-api של המערכת ובהתאם הלימוד כולל:

א. תכנות בשפת c. אמנם c היא "הסבא" של c# אולם בתהליך גיבוש c# נשרו מספר תכונות חשובות של שפת c  (פוינטרים למשל) אותן לומדים בשלב זה. לימודי ההשלמה לשפת c מבוצעים על מחשבי מק בסביבת הפיתוח   XCode של אפל.

ב.  תכנות בשפת Objective C. objective c היא שפה חריגה שפותחה בראשית שנות השמונים ונעשה בה שימוש אך ורק לפיתוח תוכנה לפלטפורמות אפל. השפה מיישמת עקרונות object oriented בצורה שונה מאוד מ-java  ו-c# ועיקר הלימודים בשלב זה מתבסס על לימוד מודל ה-oop הייחודי בשפה זו.

ג.  iOS API. אחד השלבים המהנה ביותר בקורס. לימוד אינטנסיבי של אבני הבניין השונות לפיתוח אפליקציות אייפון, אייפד ואייפוד טאץ' בסביבת XCode ו-Interface Builder תוך פיתוח אפליקציות מובייל רבות. הלימוד כולל הרחבה גדולה במיוחד בתכנות לרכיבי החומר הייחודיים לאייפון ולאייפד.

ד. פרויקט iPhone.  כתיבת פרויקט גמר בדמות אפליקציית מובייל מורכבת והעלאתה ל-app store (לבעלי חשבון מפתח).

קהל יעד ודרישות קדם:

המסלול מיועד לבעלי נטייה ריאלית ואנגלית טובה המעוניינים להתמחות בפיתוח תוכנה למערכת ההפעלהiphon .



תנאי קבלה

פגישת יעוץ + יום מיון  לבדיקת התאמה

משך הלימודים

530 שעות אקדמיות (380 שעות לימוד רגילות + 150 שעות עבודה עצמית על הפרוייקט).

ניתן ללמוד את הקורס במספר שיטות – לפי בחירת התלמיד : קורס פרונטאלי רגיל, קורס בשיטת פרטי משותף וקורס בשיטת מרתון.

ניתן ללמוד את הקורס ב-3 מתכונות שונות – מתכונת ערב, מתכונת בוקר, ומתכונת גמישה.

מתכונת ערב: 2 מפגשים בשבוע בשעות 17:30-21:30. כ-9.5 חודשים ללימודים בכיתה.
מתכונת יום: 2 או 3 מפגשים בשבוע בשעות 9:00-17:00. 3 או 5 חודשים ללימוד בכיתה.
מתכונת גמישה: בהתאם לקצב של התלמיד מפעם אחת ועד 5 פעמים בשבוע.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.