logo
הלימודים מתקיימים באשקלון
אשקלון

מפת הגעה

קמפוס המכללה
יצחק בן צבי 12 אשקלון, 78461
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר B.A. בבריאות הציבור



מבנה הלימודים

פרופ' תד טולצינסקי  – ראש החוג בבריאות הציבור

התכנית משלבת בין קורסי מבוא וידע תיאורטי, לבין קורסי ליבה והתמחות אשר יקנו לתלמידים ידע מעמיק בתחומי העיסוק המגוונים של בריאות הציבור. כמו כן, התכנית תספק קורסים מתודולוגיים אשר יאפשרו לתלמידים התנסות אמפירית בתחומי הבריאות השונים, הלכה למעשה.

בריאות הציבור משפיעה על כולנו כל הזמן. רופאים, מרפאות ובתי חולים מתמקדים בחולי הפרטי. אולם יש הכרח בהתמקדות ושמירה לבריאות הציבור המהווה את קידום  בריאות כלל האוכלוסייה המקומית, האזורית והלאומית, ובמיוחד אוכלוסיות בסיכון. רוב יעילותה של מערכת הבריאות הציבורית תלויה באנשי מקצוע רב- תחומיים ומומחים, אשר יעסקו בתכנון ויישום תכניות לקידום בריאות הציבור.

מטרת התוכנית:
מטרת הלימודים בתכנית לבריאות הציבור היא להכשיר את התלמידים לעיסוק במגוון תפקידים במערכת הבריאות, התעשייה הרפואית, מוסדות מחקר ואקדמיה, ארגונים בינלאומיים וארגונים לא ממשלתיים, ולפעול לשיפור בריאות הציבור בכלל ובריאות אוכלוסיית ישראל בפרט. הכשרה זו מבוססת על הקניית מושגים ושיטות מחקר מתקדמות בבריאות הציבור החדשה, תוך שילוב ידע אינטרדיסציפלינרי אשר יאפשר לבוגרי התכנית יכולת לעסוק במגוון תחומי העיסוק של בריאות הציבור, ובסטנדרטים לאומיים ובינלאומיים.

יתרונות לימודי בריאות הציבור  במכללה האקדמית אשקלון

א. סגל אקדמי עתיר ניסיון במחקר, בהוראה, וביישום של תחומי הלימוד הרלבנטיים.
ב. למשוחררי צה"ל  שנה א' חינם עפ"י חוק עידוד השכלה גבוהה בגליל ובנגב
ג. מלגות למצטיינים ולנזקקים.
ד. בראשות החוג עומד פרופ' תד טולצ'ינסקי שהוביל את הקמתם של בתי ספר לבריאות הציבור ברחבי העולם.


תנאי קבלה

תנאי רישום וקבלה:  הקבלה ללימודים בחוג לבריאות הציבור נעשית באמצעות ועדת הקבלה של  המכללה האקדמית אשקלון ע"פ תנאים שנקבעו על ידי החוג או על ידי גורם מוסמך אחר.


משך הלימודים

משך הלימודים : 3 שנים.

סוג התואר :     תואר  B.A בבריאות הציבור 
שעות לימוד:    3 ימים בשבוע לימודי בוקר וערב.
מועדי פתיחה:  אוקטובר 2014



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.