logo
הלימודים מתקיימים באשקלון
אשקלון

מפת הגעה

קמפוס המכללה
יצחק בן צבי 12 אשקלון, 78461
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר B.A. בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה



מבנה הלימודים

תואר B.A. בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה

פרופ' ניסן רובין - ראש החוג
שעות לימוד:    לאורך כל שעות היום.
מועדי פתיחה:  אוקטובר

אודות המסלול:
אנו חיים בתקופה של שינויים מהירים המתחוללים בארץ ובעולם. כלכלה גלובלית משנה את פני החברה ומטביעה את חותמה על המערכת הפוליטית והחברתית. מתחים חברתיים דתיים, עדתיים ופוליטיים מלווים את השינויים האלה. אם ברצונכם להבין את התמורות המתחוללות ותוך כדי כך להכיר תרבויות שונות ומרתקות, אזי סוציולוגיה ואנתרופולוגיה הם מקצועות שירתקו אותך. מטרת הלימודים בחוג היא להכשיר בוגרים שיוכלו לנתח ולהסביר את המציאות החברתית והתרבותית בכלים סוציולוגיים ואנתרופולוגיים. בידי בוגר החוג אשר ינכס את דרכי החשיבה של דיסציפלינות אלה יהיו הכלים להתמודד עם שאלות חברתיות הדורשות פתרון. הוא יוכל לפענח את הקודים התרבותיים, הגלויים והסמויים, של הקבוצות השונות המרכיבות את המערכת החברתית.

בוגרי החוג יוכלו להמשיך את לימודיהם לקראת תארים מתקדמים באוניברסיטאות המחקר כדי לרכוש לעצמם התמחויות שונות בתחום סוציולוגיה ואנתרופולוגיה של ארגונים, בריאות, מגדר, פוליטיקה, משפחה ועוד. הם יוכלו להתמחות בפסיכולוגיה חברתית ובתחומי חברה וסביבה, להשתלב בתחום ההוראה והמחקר, מחקרי דעת קהל ויחסי ציבור ובתחומים שונים הדורשים השכלה אקדמית בתחום מדעי החברה.

יתרונות לימודי סוציולוגיה ואנתרופולוגיות במכללה האקדמית אשקלון
התוכנית מעניקה ללומדים תשתית אקדמית איתנה לקראת לימודי המשך לתארים מתקדמים בכל אחת מן האוניברסיטאות בארץ ובעולם.
סגל אקדמי בכיר בעל ניסיון רב וממקימי החוג בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת בר-אילן.


תנאי קבלה

תנאי רישום וקבלה: הקבלה ללימודים בחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה נעשית באמצעות ועדת הקבלה של המכללה האקדמית אשקלון ע"פ תנאים שנקבעו על ידי החוג או על ידי גורם מוסמך אחר.

משך הלימודים

משך הלימודים : 3 שנים.

תעודה / הסמכה

סוג התואר : תואר B.A סוציולוגיה ואנתרופולוגיה של המכללה האקדמית אשקלון.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.