logo
הלימודים מתקיימים בהוד השרון
הוד השרון

מפת הגעה

הוד השרון
רח´ מרגוע 5, Hod HaSharon, 4510201, Israel
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר שני בניהול מערכות בריאות M.H.A



מבנה הלימודים

מערכת הבריאות בישראל מחכה למנהלים טובים!

חדש בשערי מדע ומשפט! תואר שני בניהול מערכות בריאות בהובלתו של פרופ’ איתמר גרוטו, משנה למנכ”ל משרד הבריאות בעברו ובעל תואר שלישי במערכות בריאות.
בנוסף לפרופ’ גרוטו, הסגל האקדמי כולל מרצים בכירים ופעילים במערכת הבריאות בארץ.
תוכנית הלימודים כוללת יום לימודים אחד בשבוע במשך 4 סמסטרים, במתכונת היברידית.

מערכת הבריאות בארץ מתמודדת עם אתגרים משמעותיים הקשורים למימון, מחסור בתשתיות וגם מחסור בכוח אדם מקצועי. אתגרים אלה הופכים את הצורך במנהלים מומחים בתחום, אשר מעוניינים להשפיע על מערכת הבריאות בישראל, למוחשי ורלוונטי.

התוכנית לתואר שני מיועדת לבוגרי תואר ראשון במדעי החברה, בניהול מערכות בריאות וכן לבאים ממקצועות הרפואה, הסיעוד והפרא-רפואים כמו: אחיות, רופאים, רופאי שיניים, רוקחים, פיזיותרפיסטים ועוד, המעוניינים להתקדם במסלול הקריירה ולהשתלב בתפקידי ניהול ובקביעת מדיניות במערכות הבריאות הפרטיות והציבוריות.

תוכנית הלימודים חדשנית ומותאמת לצרכים הנוכחיים והעתידיים של שירותי הבריאות המקומיים והבינלאומיים:

מכשירה מנהלים לתפקידים במרפאות הציבוריות והפרטיות, בתי החולים, משרד הבריאות, קופות החולים, וארגונים נוספים הפועלים בתחום הבריאות.

מעמיקה ומרחיבה את הידע בארגון וניהול מערכות הבריאות בעידן החדש בארץ ובעולם ומעמידה את דור המנהלים הבא שיש לו פתרונות ורצון להשפיע ולעצב את פניה של מערכת הבריאות בישראל.

עוסקת במגוון רחב של נושאים עדכניים והיבטים הנוגעים למערכת הבריאות בארץ ובעולם, תוך הרחבת ההתמחות בתחומים שונים דוגמת משאבי אנוש, ניהול פיננסי, ניהול משברים בתחום הבריאות ועוד.

פירוט מגוון מהקורסים הנלמדים:
אפידמיולוגיה
– להבין לעומק מהי מגפת הקורונה ומחלות כרוניות וזיהומיות אחרות ולקבל דוגמאות עדכניות ורקע על עקרונות ומושגים אפידמיולוגיים.
רפואה דיגיטלית – קורס מרתק העוסק בהיבטים השונים של רפואה בעולם הדיגיטלי. יתרונות וחסרונות והמצב בארץ ובעולם. הקורס יכלול גם מגוון נושאים הקשורים לטל-מדיסין.
יישומי הנדסת אנוש במערכת הבריאות – ניתוח סביבת עבודה לפי עקרונות הנדסת אנוש והיכרות עם מגבלות היכולות הפיזיולוגיות והקוגניטיביות של האדם.
תכנון אסטרטגי ועיצוב מדיניות בריאות – הקורס יאפשר להכיר עקרונות ומתודות לניתוח ועיצוב מדיניות המכוונת לטיפול בסוגיות ליבה אסטרטגיות, העומדות בפני מערכת הבריאות.
היבטים חברתיים ופערי אי שוויון בבריאות – עיקר ההשפעה על בריאותנו נובעת מגורמים שונים כמו השכלה, הכנסה, תעסוקה, תחושת שייכות לחברה ועוד. לכל אלה השפעה גם על האופן בו צוותי בריאות ונותני שירותים מספקים שירותי בריאות. הקורס יעסוק במגוון ההיבטים הללו.
האם הרפואה טובה לאדם? – אם רופאים מהמאה ה-19 יכלו להביט אל העתיד ולראות את פני הרפואה המודרנית, כנראה שלא היומאמינים… הרפואה המדעית עשתה קפיצה מרשימה. קורס זה בוחן את מעמדה של הרפואה כפרופסיה בחברה המערבית בת זמננו.
מדיניות בנושא זקנה – גרונטולוגיה היא עולם ומלואו. תחום העוסק בכל ההיבטים הקשורים לחייו של הזקן בישראל. הקורס מיועד להקנות ידע מעמיק והבנה בתחום הגרונטולוגיה.

למה ללמוד תואר שני בניהול מערכות בריאות, בשערי מדע ומשפט?
 מסלול מותאם לאנשים עובדים ולבעלי משפחות – יום לימודים אחד בשבוע במשך 4 סמסטרים, במתכונת היברידית.

 סגל הוראה איכותי – הכולל בכירים במערכת הבריאות בארץ ובראשם עומד פרופ’ איתמר גרוטו.

 מקצוע מבוקש המשלב שליחות – להתפתח לקריירה ניהולית מתגמלת ולתפקידים המאפשרים להשפיע ולשנות את פני מערכת הבריאות

חווית למידה מתקדמת ב-HIGH FLEX
הגיע הזמן שהתואר שלכם יהיה רלוונטי. גמיש. עדכני. תואר שדומה לכם!

בשערי מדע ומשפט תיהנו מחוויית לימודים נוחה ומתקדמת, למידה ב-HIGH FLEX המעניקה מגוון יתרונות:

 למידה היברידית HYFLEX – למידה משולבת מהקמפוס ומהבית
 תוכנית לימודים אישית – תוך התחשבות בתוכניות ובצרכים שלך
 ללמוד בקצב שלך – עזרי לימוד חדשניים המאפשרים מידע זמין ללמידה בזמן שנח לך


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.