מכללת בינה

 

לימודי רפואה משלימה בגישה אישית

logo
הלימודים מתקיימים באשקלון וטבריה
אשקלון
טבריה
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עיסוי תינוקות



מבנה הלימודים

עיסוי תינוקות

"מבחינת הרך הנולד - השבועות שלאחר הלידה דומים לחציית מדבר. המדבר מלא במפלצות: ריבוא התחושות החדשות הנובעות מבפנים הבאות לתקוף את התינוק. אחרי החום של רחם האם, אחרי החיבוק החזק של הלידה - הבדידות של העריסה. ואז - הרעב: חיית טרף הנוגסת לתינוק בבטנו. מה שמפחיד את התינוק הבוכה אינו ה"אכזריות" של הרחם, אלא הסביבה החדשה, הריק של העולם החיצון מעניק לתחושותיו ממדים אדירים.

כיצד להרגיע חרדה כזאת? להאכיל את התינוק? כן. אבל לא רק בחלב... יש להרימו ולהחזיק אותו, ללטף אותו, לערסל אותו, לנענע אותו ולעסות אותו. עולל זה יש לדבר אל עורו, יש לדבר אל גבו. הם צמאים ורעבים בדיוק כמו הבטן. בארצות ששמרו את המשמעות העמוקה של הדברים, נשים יודעות את כל זה, הן למדו מאימהותיהן וילמדו את בנותיהן. זו אמנות עמוקה, פשוטה - ועתיקה מאוד. היא עוזרת לילד לקבל את העולם, היא מביאה אותו לחייך אל החיים." - פרדריך לבואיה

בקורס זה ילמד הסטודנט את עקרונות הטיפול בתינוקות וילדים, עיסוי רפואי מלא לתינוק, הדרכת אמהות בעיסוי תינוקות, הדרכת קבוצות, תנועה, התמודדות עם מחלות קלות ועוד.

הלימודים מתקיימים בסניפים: ירושלים, אשקלון


תנאי קבלה



משך הלימודים

היקף הקורס:

סה"כ 35 שעות לימוד


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.