ארכיג´וב סטודיו

 

מרכז ההדרכה המוביל בישראל למקצועות העיצוב והאדריכלות

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עיצוב פנים



מבנה הלימודים

הבית, הוא החלל האדריכלי כלפיו אנו רוקמים חלומות. בכל יום, אנו עוברים מחלל אלחלל, ממקום למקום, חווים ומושפעים מהעיצוב של הסביבה המקיפה אותנו.
 אם חשבתם פעם  כיצד ניתן לשנות את המקום בו אתם שוהים, כיצד ניתן לשפר את המראה והאווירה של הבית החדר או המשרד, כיצד ניתן להפוך מקום ליעיל ומאורגן יותר , קורס 'עיצוב פנים' נועד עבורכם.
קורס 'עיצוב פנים' של Archijob Studio , הינו קורס מרתק ועשיר בתכנים יצירתיים. הקורס כולל הכרות מעמיקה עם עולם העיצוב על רבדיו השונים. תוכנית הלימודים  מרתקת ועשירה בתכנים יצירתיים ומקצועיים, מיועדת לאנשים המעוניינים לערוך הכרה עם עולם העיצוב, אך הינם חסרי ניסיון מקצועי קודם.

במרכז ההכשרה של Archijob-Studio אנו מודעים לכך שאנשים מעוניינים ללמוד עיצוב פנים מסיבות מגוונות. לכן, בנינו תכנית לימודים עשירה, פרקטית ומעמיקה שמאפשרת חשיפה רחבה למקצוע, לצד הקניית כלים מעשיים.
מסלולים.
Archijob-Studio   מציע שני מסלולים ללימודי עיצוב פנים.  מלבד הנושאים המגוונים הנלמדים בקורס, הוא כולל גם לימוד תוכנת Sketchup. המסלול בלימודי תוכנות עיצוב מתקדמות כולל, בנוסף לקורס עיצוב פנים, גם קורסים מלאים בתוכנות שרטוט והדמיה.


בין הנושאים הנלמדים בקורס
1. מבוא לעיצוב כללי
2. רישום אדריכלי
3. אומנות ועיצוב- על קצה המזלג
4. עקרונות תכנון- יסודות (כולל שרטוט טכני)
5. אגרונומיה למעצבים
6. עיצוב פנים - בית
7. מטבחים
8. חומרים
9. תאורה
10. רהיטים
11. צבע
12. פרטים
13. ניהול ותכנון הביצוע
14. טכנולוגיות בנייה
15. קורס סקצ'אפ8 מלא כחלק מתכנית הלימודים

מבנה הלימודים
חלק א': עיצוב בסיסי ועיצוב מתקדם.
חלק ב': שרטוט ורישום.
חלק ג': מגורים..
חלק ד': מסחר.
כל ארבעת נושאי הלימוד מלווים בסיורים לימודיים, כגון סיור תאורה וסיור צבע. בסיורים, לומדים בין השאר את מיומנות הדיאלוג עם אנשי מקצוע ואת תפקידו של המעצב כמי שמייצג את הלקוח מול בית העסק.
חלק ה': תוכנות. כל התלמידים לומדים במסגרת הקורס את תוכנת ההדמיה Sketchup.
מי שבחר במסלול בלימודי תוכנות עיצוב מתקדמות ילמד גם AutoCAD דו-מימד, Revit תלת-מימד והדמיות, VRay הדמיות ל- Sketchup ו-Photoshop לאדריכלים ומעצבים. את התוכנות ניתן ללמוד בכל זמן שמתאים לתלמיד, גם במקביל ללימודי הקורס.

אתר תרגול
את הקורס מלווה אתר אינטרנט מיוחד הכולל תרגילים ועומד לרשות המשתתפים בקורס.


משך הלימודים

המסלול הסטנדרטי כולל את הקורס בעיצוב פנים, שנמשך 8 חודשים.

תעודה / הסמכה


כל משתתף אשר יעמוד בדרישות הקורס, יקבל תעודת הכשרה מקצועית של Archijob - Studio.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.