logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, חיפה, ראשון לציון, נתניה ומודיעין
חיפה
ירושלים
מודיעין
נתניה
ראשון לציון
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס פסיכומטרי



מבנה הלימודים

מבנה הקורס הפסיכומטרי של סטודנט

מבחן דיאגנוסטי
הקורס נפתח במבחן דיאגנוסטי אשר נועד לעזור למורה לאבחן את יכולתו הפסיכומטרית הראשונית של התלמיד הן בפן האישי והן בפן הכיתתי.

המכינה
מכינה בת 3 מפגשים בה מרעננים התלמידים את ידיעותיהם בנושאי האלגברה, הגיאומטריה והאנגלית. במפגשים מלמד המורה את כללי הבסיס בתחומים אלו תוך תרגול ופתרון מספר רב של תרגילים.

מפגשי חזרה
במהלך הקורס יערכו שני מפגשי חזרה בהם יתרגלו התלמידים מקבצים של שאלות פסיכומטריות בנושאים שנלמדו במרוצת הקורס, תוך הקפדה על זמני פיתרון המותאמים לבחינה הפסיכומטרית. השאלות נפתרות לאחר מכן על ידי המורה אשר מסביר כל שאלה בנפרד.

המפגשים האישיים
במהלך הקורס מקיים המורה לפחות 3 מפגשים אישיים עם כל אחד מהתלמידים. אלו מאפשרים לו היכרות אמיתית עם יכולותיו ועם צרכיו, כמו גם מעקב אחר ההתקדמות שלו ומתן הכוונה אישית.

מפגשי המרתון
לקראת מועד הבחינה זוכים התלמידים למרתון מקיף ואיכותי הכולל תרגול של אלפי שאלות. במסגרת המרתון מתבצעת חזרה על כל החומר הלימודי ובנוסף נערכות סימולציות מלאות.

הסימולציות
הסימולציות הן מבחנים המדמים את הבחינה הפסיכומטרית. בסטודנט נערכות 13 סימולציות מדורגות הפרושות לכל אורכו של הקורס.

שיעורי הקורס 
הקורס בנוי ממפגשים לימודיים הכוללים בין שניים לשלושה נושאים פסיכומטריים, כאשר כבר במהלך המפגשים הלימודיים התלמידים מתרגלים את חומר הלימוד, תוך כדי השגחה צמודה ואישית של המורה על הבנת החומר ויישומו. התלמידים בסטודנט ניגשים לפתור את שיעורי הבית רק לאחר הסברים מפורטים ותרגול ראשוני בכיתה. במהלך המפגשים תבוצענה "הפסקות לימודיות" בהן יתורגלו בכיתה נושאים שנלמדו במפגשים קודמים, במטרה לשמור על כשירות וחדות ולהתעמק בכל נושא עד להשגת שליטה מושלמת בחומר.

שיעורי עזר
בנוסף לחזרות ולתרגולים הרבים במסגרת המפגשים הלימודיים ובמסגרת מפגשי המיקוד בכיתה, כל מפגש לימודי בסטודנט מתחיל בשיעור עזר בו עונה המורה על כל שאלה שעולה מצד התלמידים.

לימוד מילים באינטרנט ובכרטיסיות
אוצר מילים בעברית ובאנגלית הוא מרכיב חשוב בציון הפסיכומטרי. הרחבת אוצר המילים יכולה להעלות את ציון הפסיכומטרי בצורה משמעותית, לשם כך מיקדנו אוצר מילים בעברית ובאנגלית ללימוד לקראת הבחינה. אוצר מילים זה מופיע במילון המחולק לתלמידים ובאתר האינטרנט שלנו.

כל תלמיד מקבל מילון, כרטיסיות ללימוד מילים וסיסמת כניסה אישית למערכת ממוחשבת ללימוד ותרגול אוצר מילים בעברית ובאנגלית. המערכת מאפשרת לתלמיד לנצל את זמנו באופן יעיל ועוזרת לו להתמודד עם לימוד ושינון אוצר המילים.
הלימוד נעשה בשלושה שלבים: "סינון מילים", "לימוד מילים" ו"בחני מילים",
כשהמערכת זוכרת את ביצועי התלמיד ומעדכנת, עבור כל מילה, את מספר הפעמים שהתלמיד ענה עליה נכון בבחנים.

מערכת ממוחשבת לניתוח סימולציות
מערכת ניתוח סימולציות מתקדמת מחכה לתלמיד באתר האינטרנט שלנו.
בסיומה של כל בחינת סימולציה, על התלמיד להזין את התשובות שלו למערכת. כך התלמיד והמורה שלו מקבלים ניתוח מקיף של הצלחתו בבחינת הסימולציה, ויכולים לראות את ההתקדמות שלו בהשוואה לסימולציות קודמות.

  • כל המורים בסטודנט הינם מורים בעלי ניסיון של שנים בהוראה פסיכומטרית.
  • חומר הלימוד של סטודנט כולל אלפי שאלות ופתרונות, ונכתב על ידי כותבים בעלי ניסיון רב בתחום.
  • בסטודנט ממוצע של כ- 17 תלמידים בכיתה והתחייבות ל- 25 תלמידים לכל היותר.



תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.