logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

קמפוס תל אביב
דוד אלעזר 8 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אוצרות ועיצוב תערוכות אמנות



מבנה הלימודים

אוצרות ועיצוב תערוכות אמנות היא אחד המקצועות החדשים והרעננים ביותר בתחום המתפתח של לימודי תרבות, אמנות ועיצוב. המקצוע משלב תחומי ידע מגוונים ושונים ודורש הבנה רחבה בתחומי התרבות, ההיסטוריה, האמנות והעיצוב, לצד תחומים נוספים, אותם יכול להביא כל אחד מן העוסקים בתחום, בהתאם לרקע ולתחומי העניין האישיים שלו, החל במסחר, טכנולוגיה ועוד.

סטודנטים ללימודי אוצרות ילמדו רקע תיאורטי ומעשי, תוך התנסות בייזום, חשיבה, תכנון, עיצוב והקמה של תערוכות. התוכנית כוללת הרצאות של טובי המומחים בתחום, הן בתיאוריה והן בפרקטיקה, סיורים לימודיים בחללי תצוגה (מוזיאונים, גלריות, מרכזי ירידים), ומאחורי הקלעים של עולם האוצרות (אוספים, בתי מכירות פומביות, סדנאות ומפגשים עם יוצרים ועם ממלאי תפקידים בתחום התערוכות: מעצבים, גרפיקאים, אנשי שימור ועוד).

הסמסטר האחרון של תכנית הלימודים אוצרות ועיצוב תערוכות אמנות יוקדש להתנסות מעשית מסודרת ותחת הנחיה של הצוות המקצועי בחוויית העבודה לקראת תערוכה, החל בגיבוש הרעיוני ועד ההקמה הסופית של התערוכה. שעורי הפרויקט יועברו כסדנה עם הנחיות אישיות ודיונים קבוצתיים.


תנאי קבלה

אקדמאים מכל התחומים, ובעלי רקע מתאים.
 ידע באנגלית ובעברית ברמה טובה.
 עמידה בועדת קבלה.
 הקבלה לתוכנית הינה על בסיס מקום פנוי.

משך הלימודים

תוכנית הלימודים היא דו-שנתית, 4 סמסטרים. כ-255 שעות לימוד.
הלימודים יתקיימו פעם בשבוע, בימי שישי בין השעות 13:00-9:00.

קורס אוצרות ועיצוה תערוכות אמנות מתקיים בחללי תצוגה מובילים בארץ, ממש בסמוך לעשייה האוצרותית. כך יוכל הסטודנט להכיר היכרות ישירה את העבודה ואת האנשים היוצרים אותה.

בתל אביב, יתקיים הקורס ב"בית האמנים", אחד מחללי התצוגה הפעילים, המגוונים והתוססים ביותר.


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות תכנית לימודי אוצרות תוענק תעודת גמר מטעם הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.