בית הספר ליועצי משכנתאות

 

מקצוע מבוקש ומעניין בתחום המתפתח בארץ

logo
הלימודים מתקיימים בחיפה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע
באר שבע
חיפה
ירושלים
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס יועצי משכנתאות



מבנה הלימודים

אודות
תחום המשכנתאות - משכנתא היא שעבוד נכס מקרקעין כבטוחה להחזרת הלוואה. המשכנתא טומנת בחובה התחייבות כספית כבדה ומורכבת שלוקחות על עצמן משפחות רבות. התחייבות זו מלווה אותן לאורך שנים ארוכות ולכן ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע מוכר ומקובל בעולם המערבי. חשוב לדעת, כי ברוב מדינות המערב לא ניתן לקחת משכנתא בבנק באופן עצמאי, אלא רק באמצעות יועץ פרטי!

בשנים האחרונות מתרחשים שני תהליכים בולטים מקבילים:
• הצורך בייעוץ משכנתאות פרטי מחלחל גם לתודעה הישראלית. ייעוץ זה הינו אובייקטיבי ומטרתו התאמת המשכנתא לצרכיהם האישיים של הלקוחות תוך קבלת מלוא האינפורמציה והתנאים הטובים ביותר עבורם.
• כמות עסקאות הנדל"ן בארץ הולכת וגדלה מידי שנה זאת בשל גידולה הטבעי של האוכלוסייה והתרחבות שוק המשקיעים.

שני תהליכים אלו מסבירים את העלייה המתמשכת בביקוש ליועצי משכנתאות בבתי עסק מתחום הפיננסים, בבנקים למשכנתאות ובמגזר הפרטי כיועצים פרטיים. עלייה זו בביקוש מדגישה את הצורך בלימוד מקצוע מבוקש זה.

חברת בקרה ייעוץ משכנתאות - בשמונה השנים האחרונות חברת בקרה ייעוץ משכנתאות מיצבה את עצמה כחברה הפרטית הגדולה והמובילה בישראל בתחום המשכנתאות, פעילה ומאושרת לעבודה מול בנקי המשכנתאות הגדולים בארץ ומטפלת במאות תיקי משכנתא בשנה.

בית הספר להכשרת יועצי משכנתאות – לפני כארבע שנים הקימה חברת בקרה את בית הספר לייעוץ משכנתאות ועד היום הסמיכה כמאות סטודנטים שחלקם הגדול ממשיך לעסוק בתחום.

אלון פרשטיין מייסד ומנכ''ל בית הספר וחברת בקרה ייעוץ משכנתאות בעל ניסיון עשיר בתחום עוסק בהכשרת התלמידים בקורס ומלווה את היועצים בתחילת דרכם.

למי מיועד הקורס
# לרוצים לרכוש מקצוע גמיש אותו ניתן לשלב עם משפחה, קריירה ולימודים ולעסוק בתחום באופן עצמאי.
# למחפשים מקצוע מבוקש אשר מעוניינים להיכנס לתחום הפיננסים כשכירים במערכת הבנקאית או בחברות השונות.
# למעוניינים למתג  ולשדרג את ארסנל השירותים אותם הם מציעים ללקוחותיהם ע"י הרחבת הידע שלהם בתחום המשכנתאות ובכך להיות שונים וטובים יותר מהמתחרים שלהם כמו: סוכני נדל"ן, מתווכים, סוכני ביטוח, יועצים לכלכלת הבית, יועצי מס וכו'
# לרוכשי הדירות ובעלי המשכנתאות הרוצים למחזר ולשפר את תנאי המשכנתא ובכך לחסוך מאות או אף אלפי שקלים.

הקורס בבקרה
נושאי הלימוד -
• הכרת המשכנתא:
• מפגש עם מושגי  היסוד בתחום המשכנתאות
• פירוט מסלולי ההלוואות הקיימים במערכת הבנקאית תוך מתן הסבר ליתרונות ולחסרונות של כל מסלול.
• התאמת משכנתא אופטימלית עבור כל לקוח
• התנהלות שוטפת מול הבנקים השונים תוך בדיקת מחזורים ובניית מגוון תיקי משכנתא הכוללים הכרות מלאה של כל המסמכים הרלוונטיים והדוחות השונים של המשכנתא.
• להתחיל לעבוד- כלים פרקטיים וסימולציות לשיווק העצמי בתחום.
• נדל"ן- השקעות בנדל"ן וחישובי תשואה למשקיעים.
• הרצאות אורח- עו"ד בתחום המקרקעין ונציג מטעם הבנק.
קישור לסילבוס

היתרונות בקורס בקרה
• קבוצות לימוד קטנות ויחס אישי לכל תלמיד- כיתות המונות בין 7-9 תלמידים בכיתה. זאת מתוך האמונה שבכדי להגיע לרמה מקצועית גבוהה חייבים לשמור על קבוצה קטנה ולתת יחס אישי ופרטני לכל תלמיד.
• סביבה ממוחשבת- סביבת למידה ממוחשבת ונגישה המאפשרת למידה בתנאים אופטימליים המסייעת לתרגול והבנת החומר הנלמד.
• תרגולים- התרגול יעשה על לקוחות קיימים בחברה. חשוב לנו שתלמיד לא רק ישמע ויבין את החומר המקצועי באופן תיאורטי אלא גם יתרגל בצורה מעשית לצורך הטמעה טובה יותר של תהליך הייעוץ. 
• מעבר מהלימודים לעבודה- עבור המעוניינים להתפתח בתחום כעצמאים, החברה מציעה מסלול ייחודי הכולל ליווי, תמיכה וגיבוי בעזרת מגוון הכלים והשירותים הקיימים ברשות החברה, המסייע בכניסה מיידית לתחום.
• הכוונה מקצועית- בסיום הקורס כל תלמיד יהיה זכאי לפגישה אישית עם מנהל בית הספר. בפגישה זו יינתנו דגשים וכלים נרחבים להמשך עבודה בתחום ובנוסף יקבל התלמיד המלצה לגבי המסלול המתאים ביותר עבורו.

ערכת הלימוד
• חוברות לימוד אישיות ואיכותיות המלוות ומותאמות לחומר הנלמד במהלך כל שיעור.
• חוברת תרגולים שתעזור לתרגל ולהבין את המקצוע מקרוב ע"י דוגמאות של תיקי לקוחות הקיימים בחברה.
• ערכת צעדים ראשונים לתחילת הדרך בתחום. הערכה כוללת את כל המסמכים ?רלוונטיים להגשת תיק לקוח לבנק, חוזה עבודה מול הלקוח ועוד.

התוכנה שלנו
שימוש בתוכנה פרי פיתוח ייחודי של החברה להבנה מעמיקה של החומר; תוכנה המסוגלת לבצע תרחישים לכל משכנתא כולל תרחישי אינפלציה, פריים, תחזית ירידת קרן ותשלומים חודשיים לאורך כל חיי המשכנתא על בסיס התרחישים, סך החזר סופי, ביצוע השוואות והדפסת תוכנית כלכלית ללקוח.

מקומות הלימוד
* מושב גנות (ת''א)
* ירושלים - המרפא 5
* חיפה - דרך ההסתדרות 68
* באר שבע - המשחחרים




תנאי קבלה



משך הלימודים

9 מפגשים במסלול ערב הכוללים 40 שעות אקדמאיות
כאשר מתוכם ישנם כ-14 שעות פרקטיקה: תרגולים וסימולציות.


תעודה / הסמכה

מוענקת למסיימי הקורס אשר נכחו ב-80% מהשיעורים ואשר ביצעו תרגיל מסכם בשיעור האחרון.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.