לחמן פסיכומטרי

 

המורים של לחמן יוציאו ממך יותר. הרבה יותר

logo
הלימודים מתקיימים בת"א, חיפה, ירושלים, ב"ש, ראשל´´צ, נתניה, רחובות, עפולה, רעננה, קריות, פ"ת, אשדוד ואשקלון
באר שבע
אשדוד
חיפה
נתניה
ירושלים
עפולה
פתח תקוה
קריות
תל אביב
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס פסיכומטרי



מבנה הלימודים

קורס הפסיכומטרי של לחמן פועל במתכונת חדשה, מעודכנת ורחבה הרבה יותר מבעבר.
הקורס הורכב ע"י מומחים מתחום הפסיכומטריקה במטרה לתת לתלמיד את האפשרות להוציא את הציון הגבוה ביותר ומתבססת על הדברים הבאים:

1. שיטת הלימוד –שיטת ההפרדה המקצועית
שיטת ההפרדה המקצועית הינה ייחודית וחדשנית, ובמרכזה עומדת ההבנה, כי רק מדריך מקצוען ומומחה בתחום שלו, יוכל להוציא ממך את הציון הגבוה ביותר. על כן, לכל כתה יש שני מדריכים מומחים, האחד לחשיבה מילולית וכמותית, והשני לאנגלית, המבטיחים שתוציא מעצמך הרבה יותר בפסיכומטרי.

2. המדריכים
שיטת ההפרדה המקצועית מחייבת מדריכים מקצוענים. מסיבה זו מערכת סינון וקבלת מדריכים לחטיבה הפסיכומטרית היא קפדנית יותר מאשר בכל מקום אחר. רק 10 בממוצע מתוך 300 מועמדים מצליחים להיכנס אל קורס ההדרכה וכולם בעלי ציון גבוה מ-750 ובעלי כישורי הדרכה לא פחות ממעולים.
המדריכים של לחמן אוהבים את המקצוע שלהם ורואים בהדרכה שליחות. המדריך מלווה את התלמיד לאורך כל הקורס ע"י שיחות אישיות והכוונה אישית והכל "בגובה העיניים". וכשהמדריכים הם שותפים של התלמיד ורוצים בהצלחתו בדיוק כמוהו, הם פשוט מוציאים ממנו יותר.

3. החומר
"המדור" - מחלקת המחקר והפיתוח של לחמן עובדת מסביב לשעון על מנת שחומרי הלימוד יהיו המעודכנים והמדויקים ביותר בשוק הפסיכומטרי. את איכות החומר ניתן לראות בכל 17 הספרים וחוברות הלימוד לאורך הקורס והשיא הוא לקראת סוף הקורס בו מחולקות חוברות "לחמניות טריות" – חוברת עדכנית המכילה את כל העדכונים החמים ביותר לקראת הבחינה הקרבה.

4. המכינה המקדימה
צוות המדריכים של לחמן, בשיתוף "המדור", הגיע למסקנה כי חשוב לתלמידים להגיע מוכנים גם לקורס עצמו. זמן ומשאבים רבים הושקעו בהכנה נכונה לקורס ולכן החל ממועד יולי 2005, מתקיימת מכינה מקדימה לקורס. המכינה ייחודית ללחמן והנושאים שנלמדים בה כוללים את כל יסודות המתמטיקה הדרושים לקורס וכן מבוא לאנגלית.
מטרות המכינה הן יישור קו בין התלמידים על מנת למנוע פערי רמה, וכן נחיתה רכה לתוך עולם הלימודים, גם ברמת החומר ובעיקר כהכנה מנטלית לקראת הבאות!


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.