רשת אורט

 

רשת מכללות ללימודי הנדסאים

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג רשת אורט?

השאר פרטים ונציג רשת אורט יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, כפר סבא, רחובות, נתניה וקריית ביאליק,
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
נתניה
קרית ביאליק
רחובות
תל אביב

מפת הגעה

אורט בראודה כרמיאל
סנונית 51, כרמיאל, 2161002
המשך...
מכללת אורט קריית ביאליק
רחוב ניר עם 1, קרית ביאליק
המשך...
סניף אורט הרמלין נתניה
אזור תעשיה ספיר החדש, המחקר 2, נתניה, 4250609
המשך...
מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב
דרך הטייסים 28, תל אביב יפו
המשך...
strip

מכינה להנדסאים (תל אביב, ירושלים, כרמיאל, נתניה, רחובות וקריית ביאליק)



מבנה הלימודים

מכינה להנדסאים ברשת אורט

מקצועות ההנדסאים פותחים בפנינו מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה תוך שימת דגש על פרטיקה, התנסות מעשית ואלמנטים הנדסיים. על אף מורכבות התחום והאתגר הרב שהוא מביא בפני בוגריו, גם אלו שאינם עומדים בתנאי הקבלה בסיסיים יכולים להבטיח את השתלבותם וזאת בכפוף למעבר מכינה טכנולוגית קדם הנדסאית.

מטרתה הראשית של המכינה הטכנולוגית להנדסאים היא לוודא שמתבצע יישור קו גורף עם כלל הסטודנטים ללימודי ההנדסה וזאת כדי להבטיח תכנית לימודים יעילה ומותאמת לכלל הסטודנטים. אך נוסף על כך, לתכנית המכינה מספר יתרונות נוספים שכדאי לקחת בחשבון וביניהם ניתן למנות את אפקט הסרת החלודה המאפשר לרענן את הזיכרון בנושאים מתמטיים שונים ובשפה האנגלית ובכך להגיע מוכנים ומזומנים לתקופת הלימודים.

בנוסף על כך, המכינה מפוקחת על-ידי המכון הממשלתי להשכרה בטכנולוגיה ובמדע ולפיכך בוגרים שמסיימים את המכינה במוסד א' יכולים להמשיך את לימודיהם לקבלת דיפלומת הנדסאי במוסד אחר. ברשת מכללות אורט נהנים הסטודנטים מפריסה ארצית נרחבת כשאת המכינה עצמה ניתן לקחת בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, נתניה, כפר סבא, רחובות וקריית ביאליק.

מבנה ומהלך המכינה

תכנית המכינה אורכת כשנה וכלל התכנים המועברים בה מפוקחים על ידי המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע.

התכנית מחולקת למספר נושאים: מתמטיקה גבוהה, אנגלית, לשון והבעה ולימוד אסטרטגיות ומיומנויות למידה. שילוב התכנים השונים ומעבר הבחינות החיצוניות הנערכות על ידי המה"ט מבטיח השתלבות מוצלחת בתכנית הלימודים תוך שבוגרי המכינה מחזיקים בידע מקיף ומעמיק.

התכנית מועברת בכיתות לימוד מתקדמות ומלווה על ידי צוות מרצים בכיר ומנוסה בעל וותק בהדרכה ובלימוד מקצועות הבסיס. כל זאת כדי להבטיח תקופת לימודים נעימה ויעילה שתספק הישגיות בבחינות החיצוניות ותבטיח את מקומם של הבוגרים בתכנית ההנדסאים בה הם מעוניינים להתמקצע.

למה ברשת אורט?

  • ברשת אורט אנו מקפידים על קמפוס לימודים מזמין, נעים ונוח הנגיש לבאים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית ועם מגוון מתקנים סטודנטיאליים שונים המבטיחים סביבה לימודית ברמה אקדמית גבוהה.
  • ברשת אורט תוכלו ליהנות מנבחרת מרצים בעלת ניסיון עתיר שנים בהדרכה והעברת מכינות להנדסאים להבטחת הצלחתכם בבחינות החיצוניות הנערכות על ידי המה"ט.
  • רשת אורט מציעה פריסה ארצית נרחבת למעוניינים במכינה להנדסאים. מומלץ גם לעיין באתרנו ולקבל פרטים נוספים על מיקומי לימודי ההנדסאים השונים ברחבי הארץ.

למה דווקא לימודי הנדסאי?

הקבלה עבור לימודי הנדסה לתואר ראשון לרוב כרוכה בתנאי קבלה נוקשים. לעומת זאת, הקבלה ללימודי הנדסאי היא נוחה יותר ובאמצעות מכינה להנדסאים ברשת אורט נפתחות הדלתות לתחום גם עבור מי שאיננו בעל תעודת בגרות מלאה.

לימודי הנדסאי שמים את הדגש בפרטיקה וזאת כדי להבטיח השתלבות מהירה בשוק העבודה ובהתאם לצורכיהם של מפעלים, תעשיות, חברות וארגונים שונים במשק. תכנית הלימודים היא קצרה באופן משמעותי מלימודי הנדסה והיא אורכת לרוב שנתיים. כמו כן, ניתן לקחת לימודי הנדסאי במתכונת לימודי ערב המאפשרת שילוב יחד עם חיי משפחה או עבודה קיימת. תכנית שכזו נלמדת לאורך טווח זמן ארוך יותר של כ-3 וחצי שנים בממוצע.

בוגרי לימודי הנדסאי שיהיו מעוניינים להמשיך ולהתקדם לתפקידי ניהול בכירים יוכלו לעשות זאת בכפוף לוותק מצטבר ואף להמשיך ולהשלים ללימודי תואר בהנדסה. מה שבטוח הוא שהדלת פתוח בפני כולם.


תנאי קבלה

למי התכנית מתאימה?

לימודי מכינה טכנולוגית להנדסאים פונים בראש ובראשונה למי שאינם עומדים בתנאי הקבלה הבסיסיים שהם תעודת בגרות מלאה או לחילופין תעודת בגרות חלקית הכוללת 3 יחידות לימוד במתמטיקה, 3 יחידות לימוד באנגלית ו-2 יחידות לימוד בלשון והבעה.

על המועמדים להחזיק בתעודת 12 שנות לימוד לפחות כדי להתקבל למכינה. מועמדים בני 30 פלוס בעלי תעודת 12 שנות לימוד יכולים להתקבל ללימודי הנדסאי ללא צורך במכינה. מומלץ לפנות לנציגי מזכירות החוג לקבלת פרטים נוספים.

עוד כדאי לדעת שתכנית המכינה מתאימה גם למי שמעוניין בהסרת החלודה לקראת התכנית עצמה. להבדיל מלימודים אקדמיים, לימודי הנדסאי כוללים טווח גילאים נרחב יותר ולעתים מכינה שכזו יכולה לסייע רבות עבור מי שסיים את לימודיו התיכוניים מזה זמן רב.


משך הלימודים

משך הלימוד

תכנית המכינה אורכת שני סמסטרים שיחד משתקללים לכדי שנת לימודים בודדה.

ישנה האפשרות לקח את המכינה במתכונות בוקר או ערב כדי לשלב את הלימודים יחד עם חיי עבודה או משפחה. מומלץ לבדוק מול סניף אורט הקיים באשר לקיום מתכונת זו. כמו כן, מומלץ לקחת בחשבון כי מתכונת ערב מתארכת מעט יותר לעומת מתכונת לימודי הבוקר.

חלוקת נושאי הלימוד במכינה להנדסאים היא קבועה ואיננה משתנה בין מוסדות הלימוד השונים כשמתמטיקה נלמדת 270 שעות לימוד, אנגלית נלמדת 240 שעות לימוד, עברית נלמדת ב-90 שעות לימוד ומיומנויות הלמידה נלמדות ב-60 שעות לימוד.


תעודה / הסמכה

בחינות

לצורך מעבר המכינה הטכנולוגית להנדסאים בהצלחה, על המשתתפים לעבור עם תום הלימודים בחינות חיצוניות הנערכות על ידי המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע. כדי לעבור את הבחינה בהצלחה על הבוגרים לקבל ציון 55 ומעלה.

נותרו לכם שאלות נוספות? דברו איתנו

טבעי שטרם ההרשמה ללימודים נוצף בשאלות שונות והתלבטויות. אם גם לכם נותרו שאלות שונות שטרם קיבלו מענה, השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.