רשת אורט

 

רשת מכללות ללימודי הנדסאים

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג רשת אורט?

השאר פרטים ונציג רשת אורט יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, ירושלים, כרמיאל, כפר סבא, רחובות, נתניה וקריית ביאליק,
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
נתניה
קרית ביאליק
רחובות
תל אביב

מפת הגעה

אורט בראודה כרמיאל
סנונית 51, כרמיאל, 2161002
המשך...
מכללת אורט קריית ביאליק
רחוב ניר עם 1, קרית ביאליק
המשך...
סניף אורט הרמלין נתניה
אזור תעשיה ספיר החדש, המחקר 2, נתניה, 4250609
המשך...
מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב
דרך הטייסים 28, תל אביב יפו
המשך...
strip

לימודי הנדסאי עיצוב מדיה (תל אביב, ירושלים, נתניה ורחובות)



מבנה הלימודים

לימודי הנדסאי עיצוב מדיה ברשת מכללות אורט

בואו להשתלב באחת מתכניות לימודי ההנדסאים הנחשקות והמרתקות שבענף העיצוב ברשת מכללות אורט המציעה פריסה ארצית נרחבת. את התכנית ניתן לקחת בסניפים תל אביב, ירושלים, נתניה ורחובות.

כמה סיבות למה ללמוד ברשת מכללות אורט

  • רשת מכללות אורט מציעה פריסה ארצית נרחבת עם קמפוסים רחבי ידיים, מזמינים ונעימים הכוללים פינות ישיבה ולמידה, מתקנים ועזרים לימודיים, כיתות מרווחות, אולמות הרצאה מתקדמים ומעבדות משוכללות.
  • רשת מכללות אורט מקפידה על גיבוש צוות מרצים בכירים המביאים עמם ניסיון רב שנים בשוק התעסוקתי. בנוסף כלל המרצים בעלי וותק עתיר שנים בהדרכה דבר המאפשר הקניית ערך מוסף עבור הסטודנטים.
  • רשת מכללות אורט מקפידה על בניית סביבה לימודית טכנולוגית מתקדמת ותומכת. לימודי הנדסאי עיצוב מדיה מועברים בכיתות מחשב מתקדמות הכוללות את התוכנות והיישומים המתקדמים במשק.
  • רשת מכללות אורט מקפידה להתעדכן בצרכים העולים מתוך שוק העבודה ואשר מתבטאים גם בפרויקט הגמר המוגש עם תום הלימודים. הפרויקט משקף את הידע שצברו הסטודנטים במהלך הלימודים וגם מכין אותם לקראת האתגרים המצפים להם בתפקידיהם הראשונים.

תפקידם של הנדסאי מדיה ועיצוב
הנדסאי עיצוב ומדיה משלבים הבנה וזיקה לעולמות העיצוב הגרפי והאינטרנט יחד עם יכולות ניהוליות ויצירת נקודת מבט הנדסית לפרויקטי עיצוב ואינטרנט. בוגרי התואר יכולים להשתלב בחברות מולטימדיה, בתי דפוס, חברות אינטרנט ואפליקציות וחברות סטודיו המספקות שירותי עיצוב ומיתוג למגוון גופים עסקיים ומוסדות שונים במשק.

למעשה כמעט ולא ניתן להפריד כיום את האוריינטציה היצירתית מזו הטכנולוגית באם ומעוניינים להפוך זאת להזדמנות עסקית. בקבלת דיפלומת הנדסאי עיצוב ומדיה, מגיעים הבוגרים עם יתרונות ברורים באשר להבנתם המקיפה בטכנולוגיות עיצוב שונות ובהטמעת שיטות הנדסיות לייעול ושיפור ביצועי הפרויקטים השונים.

מבנה ומטרת לימודי הנדסאי עיצוב ומדיה ברשת אורט
תכנית הלימודים אורכת כשנתיים בהתאם למתכונתם של לימודי ההנדסאים בישראל. ישנה האפשרות לקחת מתכונת לימודי ערב ממושכת האורכת 3 שנים בממוצע ומשלבת בתוכה לימודי בוקר בשישי.

לאורך התכנית לומדים הסטודנטים מגוון רחב של נושאים מתחום העיצוב דוגמת תולדות האומנות, יסודות העיצוב, הכנה לדפוס ועבודה עם תוכנות גרפיקה ממוחשבות מתקדמות ונושאים מן התחומים הטכנולוגיים הכוללים טכנולוגיות למתן שירותים עבור קהל הלקוחות, בניית אתרים, אנימציה, פרסום דיגיטלי, טכנולוגיות WEB ועוד.

במסגרת תואר ההנדסאי יתנסו המשתתפים בתרגולים כיתתיים, בחינות תקופתיות והגשת פרויקטים מעשיים. נוסף על כך, לימודי הנדסאי עיצוב ומדיה כוללים סיורים מעשיים ומקצועיים המשקפים את עבודתם של ההנדסאים והגשת פרויקט מעשי רחב היקף ומעשי המשקף את כלל החומר הנלמד לאורך התכנית. לפרויקט יתרון רב כיוון שהוא גם מקנה ידע מעשי ומפגיש את הסטודנטים עם האתגרים השונים מולם מתמודדים ההנדסאים במהלך היום יום.

עם תום הלימודים נדרשים הסטודנטים למעבר בחינות חיצוניות הנערכות על ידי המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיות במדע. בוגרים שיעברו את הבחינות בהצלחה יקבלו דיפלומת הנדסאי עיצוב ומדיה מטעם המוסד בו למדו ומטעם המה"ט.

פרויקט גמר
בשנה האחרונה לתכנית הלימודים נדרשים הסטודנטים להגשת פרויקט גמר מעשי ומקיף המשקף את כלל החומר הנלמד ומספק הכנה משמעותית לקראת השתלבות מעשית בתחום. הפרויקט מועבר בהנחייתו של מנחה מקצועי מטעם המכללה וכולל ליווי שלם של פוריקט החל מתכנון העיצוב, דרך המחקר ועד לביצוע יישומי של הקונספט והשקתו של המוצר.

הטבות
חיילים משוחררים יכולים ליהנות מ-100% מימון שכר הלימוד וזאת בכפוף לתקנות והגדרות האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון ובמימונה.


תנאי קבלה

תנאי קבלה
כדי להתקבל ללימודי הנדסאי עיצוב ומדיה על המועמדים להציג תעודת בגרות מלאה. לחילופין ניתן להתקבל עם תעודת בגרות חלקית, אך עליה לכלול 3 יחידות לימוד במתמטיקה, 3 יחידות לימוד באנגלית ו-2 יחידות לימוד בלשון והבעה.

מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה הבסיסיים הנדרשים יכולים להתקבל באמצעות מעבר מכינה טכנולוגית קדם אקדמית וזאת בכפוף להצגת תעודת 12 שנות לימוד. המכינה הטכנולוגית הקדם הנדסאית כוללת לימודי מתמטיקה גבוהה, לימודי אנגלית, לימודי לשון והבעה ולימודים להקניית מיומנויות למידה.

משך הלימודים הינו כשנה, סך הכל 2 סמסטרים. המכינה מומלץ גם למועמדים שאינם נדרשים אליה כיוון שהיא מאפשרת להסיר חלודה ולרענן את הזכרון בנושאים בסיסיים שונים הנלמדים לאורך תואר ההנדסאי.

עם תום המכינה נדרשים התלמידים למעבר בחינות חיצוניות הנערכות על ידי המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיות ובמדע. בוגרים שיעברו את הבחינה בהצלחה בציון 55 ומעלה יוכלו להתקבל למסלול תואר הנדסאי עיצוב ומדיה.
בני 30 פלוס יכולים להתקבל לתואר בכפוף להצגת תעודת 12 שנות לימוד בלבד. עם זאת, מומלץ בכל זאת לקחת את המכינה כדי לרענן את החומר הנלמד.

קהל יעד
אם אתם מחפשים תחום שמשלב בין אוריינטציה יצירתית לבין זיקה לתחומי הטכנולוגיה, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה. התואר מאפשר לבוגריו להשתלב בחברות מולטימדיה, אינטרנט, עיצוב ופרסום בתפקידי בקרה, פיקוח וניהול על פרויקטים בתחומי המדיה השונים.


משך הלימודים

משך הלימודים
היקפה של תכנית הלימודים הינו שנתיים במתכונת לימודי בוקר. מועמדים שאינם יכולים להתחייב לתכנית לימודים אינטנסיבית ומרוכזת, יכולים להשתלב במתכונת לימודי ערב האורכת 3 שנים וכוללת לימודי בוקר בימי שישי.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה, יעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי, יגישו את פרויקט הגמר ויצלחו את הבחינות החיצוניות הנערכות מטעם המכון הממשלתי להכשרות בטכנולוגיה ובמדע, יקבלו דיפלומת הנדסאי מדיה ועיצוב.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.