logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

בגרות באזרחות - 2 יח"ל



מבנה הלימודים

בגרות באזרחות - 2 יח"ל
 
* לימודי המקצוע כוללים:
המשטר במדינת ישראל, מוסדות המדינה, הכרזת העצמאות, עקרונות הדמוקרטיה וזכויות האדם.


* נושאי הלימוד:

- חלק ראשון (14 נקודות) - שני אירועים קצרים, כשעל התלמיד לענות על שאלה אחת בלבד. שאלת האירוע היא שאלה בה מוצג לנבחן מקרה אקטואלי מהמציאות החברתית או הפוליטית בישראל ובעולם. באירוע יבואו לידי ביטוי האינטרסים של שני הצדדים ויתואר גם אופן ההתנהגות של כל אחד משני הצדדים באירוע מבלי לנקוט עמדה. על התלמיד לנתח את הנתונים תוך כדי שימוש בידע שרכש.

- חלק שני (40 נקודות) - חלק זה הנו חלק ידע ובו על התלמיד לענות על שלוש שאלות מתוך חמש. בהמשך הפרק שתי שאלות ידע מורחב ויש לענות רק על שאלה אחת.

- חלק שלישי (24 נקודות) - בפני התלמיד מוצגים שני קטעים שלא נקראו ולאחריו שלוש שאלות לכל קטע. על התלמיד לבחור קטע אחד ולענות על שתי שאלות מתוך שלוש.

- חלק רביעי (22 נקודות) - על התלמיד לענות על שתי שאלות מתוך ארבע.

- מטלת ביצוע: 20% מהציון הסופי - פרויקט חובה, הינו חלק בלתי נפרד ממקצוע האזרחות. על התלמיד לבחור נושא אחד מהנושאים הבאים:
חוק ומשפט, השלטון המקומי, קליטת עלייה, זכויות נכים ומוגבלים - נגישות בזכות ולא בחסד, פלורליזם ביהדות- הזרמים ביהדות, עובדים זרים, דו קיום ערבים ויהודים, דו קיום - דתיים חילוניים, מעמד האישה וזכויות נשים. 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.