בית צבי

 

לשחק עם הגדולים

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי הפקה



מבנה הלימודים

חדש! מסלול לימודי הפקה בבית צבי!!!

1. הקניית בסיס תיאורטי ומעשי לניהול הצגה, הכרת השדה התרבותי והמערכות השונות הפועלות בו - כשלוש מאות שעות עיוניות + התנסות מעשית.
2. הקניית כלים להפקת תיאטרון, הכרת התהליכים הנלווים ליצירה על הבמה, התנסות פרקטית בחדר חזרות ובמשרד ההפקות.
3. מנהל ההצגה כעסק עצמאי, התנסות פרקטית בהפעלה טכנית, ליווי חזרות וניהול הצגה בפועל.
 
עם תום לימודיהם יוכלו מסיימי המסלול להשתלב בתיאטראות השונים, בין אם כמנהלי הצגה בפועל ובין אם כעוזרי במאי. כמו כן, יוכלו הבוגרים לעבוד כמנהלי הצגה ומפיקים עצמאיים לטובת קבוצות תיאטרון קטנות (ו/או להעתיק את הידע לתחומי פעילות בימתית ותרבותית אחרת דוגמת מחול, מוזיקה, אירועים וכו').

למצטיינים מובטחת השתלבות בעבודה ב"תיאטרון הספרייה"
 
על מנת להקנות ידע ולפתח יכולות חשיבה ביקורתית על השדה התרבותי המשתנה בהקשר רחב, יפגשו התלמידים, בנוסף להדרכה הישירה ממורי המסלול, עם אנשי מקצוע מתחומים שונים בתעשייה. מערך לימודים זה יעמיק את הבנתם על הפרקטיקה הספציפית בכל תחום וכן יהווה תשתית ליצירת קשרים מקצועיים בעתיד.


תנאי קבלה

על מנת להתקבל למסלול ההפקה נדרש המועמד לעבור ראיון אישי עם רכז המסלול והמנהל האמנותי פדגוגי של בית הספר.

משך הלימודים

שנת לימודים אחת - שלושה טרימסטרים (הלימודים יתקיימו שלושה ימים בשבוע).

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.