זיו כספי פסיכומטרי

 

זיו כספי, ביה´´ס לפסיכומטרי

logo
פסיכומטרי מתקיים בת"א, חיפה, י-ם, באר שבע, רשל"צ, פ"ת, רחובות, אשדוד, הרצליה, נתניה, כפ"ס, בת ים, עפולה, אשקלון, מודיעין, טבריה, כרמיאל, נהריה ועוד.
אשדוד
אשקלון
באר שבע
בת ים
הרצליה
חיפה
טבריה
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
לוד
מודיעין
נהריה
נתניה
עפולה
פתח תקוה
קרית ביאליק
ראשון לציון
רחובות
רמלה
רמת גן
רעננה
תל אביב

מפת הגעה

סניף עפולה
חטיבה 9 מספר 1, עפולה
המשך...
סניף השרון
דרך השרון, 12 כפר סבא
המשך...
סניף נתניה
מרכז יכין סנטר פולג נתניה
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הכנה לבחינה הפסיכומטרית



מבנה הלימודים


פסיכומטרי בזיו כספי

בי"ס זיו כספי עובד בשיטת לימוד ייחודית שיטת "כספי אקסטרה".  עפ"י שיטת לימוד זו כל תלמיד מקבל את ה"אקסטרה" הדרוש לו בהתבסס על מעקב פדגוגי אישי וצמוד אחר התקדמותו בכל נושא לימוד.

בשיטת כספי אקסטרה אתה מקבל יותר:
אקסטרה אישי - שיחות אישיות, עזרה פרטית, קשר ישיר וצמוד עם המדריך.
אקסטרה מקצועי - המורים בזיו כספי עוסקים רק בהוראת פסיכומטרי.
אקסטרה מוגבר - גם בחנים, גם סימולציות, גם מפגשי "חיזוקית" ותרגול.
אקסטרה משוב - רק בזיו כספי מוקדשת שעה שלמה לפני כל שיעור כדי לעזור לך בקשיים בהם נתקלת בהכנת ש"ב.

והתוצאות...אקסטרה! - בזיו כספי יותר מ - פי 3 מקבלים מעל 700!!! (ביחס לממוצע הארצי)

      
 צוות ההוראה

מדריכי הפסיכומטרי בזיו כספי הינם בעלי ניסיון רב של מעל 10 שנים בהדרכת קורסי פסיכומטרי. אנו מאמינים כי רק מורה עם ניסיון עשיר בחשיבה פסיכומטרית ובהוראת פסיכומטרי, מצליח להביא את התלמיד למיצוי מקסימאלי של יכולותיו ולהישגים גבוהים הרבה יותר בהבנת החשיבה הפסיכומטרית. מורה עם ניסיון רב יודע לאתר את העוצמות והחולשות של כל אחד ואחד מהתלמידים, ובעיקר יודע להתיר כל מחסום בהבנה של החומר הנלמד. המורים בזיו כספי פסיכומטרי יעניקו לך את הכלים הנחוצים להצלחתך בבחינה הפסיכומטרית בהתאמה אישית. ההכנה לבחינה נעשית באופן יסודי ומעמיק תוך הקפדה על חיזוק כל נקודה בה תתקשה. מטרת הלימוד ב"זיו כספי" אינה רק לשנן, אלא להבין.
   
 
חומר הלימוד
     
חומר הלימוד הוא אחד הגורמים החשובים בהכנת התלמיד, וכל מכון מכין בעצמו את תכנית הלימוד ללא גישה ישירה למאגר שאלות הפסיכומטרי של המרכז הארצי.
ב"זיו כספי" הושקעו משאבים עצומים, הן בתחום משאבי האנוש והן בתחום המחקר והפיתוח, לשם הכנת ערכת הלימוד הטובה והמקיפה מסוגה.

 הערכה כוללת 17 ספרי לימוד:
 ספר אוצר מילים, המכיל קרוב ל-5000 מילים ומונחים, כאשר לכל ביטוי מצורף פירושו, ומשפט המדגים כיצד ניתן להשתמש  בו.ספר מבואות אלגברה, המספק לך את הבסיס הנדרש כדי להתמודד עם החלק הכמותי של הבחינה הפסיכומטרית. ספר לימוד אנגלית. ספר ייחודי המכיל את כל אוצר המילים הנדרש לבחינה, ובנוסף הוא מיועד להעניק לך הבנה רחבה של השפה האנגלית, כפי  שנדרש בבחינה. 10 ספרי תרגול בכל התחומים הפסיכומטריים, המכילים מגוון עצום של שאלות באופי הבחינה.כל שאלה מלווה בהסבר שלמעשה מהווה תרגול נוסף של השאלה, עד להטמעה מרבית של הנושא. בסיום כל נושא ישנם בחנים מסכמים למטרת חזרה ותרגול ראשוני  של עמידה בזמנים. 2 ספרי חזרות, בנושא החשיבה המילולית והחשיבה הכמותית, בהם נמצאים בחנים בכל הנושאים שנלמדו בתחומים אלה.1 ספר בנושא חיבור – נושא חדש שנכנס לאחרונה לבחינה ובנוסף חוברת מרתון, ושלוש בחינות הסימולציה הייחודיות של "זיו כספי".


משך הלימודים

מבנה הקורס
הקורס מורכב מ-37 מפגשים לימודיים:
שיעורי לימוד בני 6 שעות כל אחד, המורכבים משיעור עזר בן שעה בו ניתנות תשובות לשאלות תלמידים, ו-5 שעות לימוד בתחומי הבחינה.
*מפגשי בחנים - מרכיב ייחודי בקורס של "זיו כספי", הכולל בחנים המכילים שאלות בחינה אמיתיות בנושאים שנלמדו עד לאותו מפגש.
*מפגשי מרתון - חמשת המפגשים האחרונים בקורס. מפגשים אלו נערכים בתום לימוד כל החומר, ומטרתם היא לתרגל את התלמיד לרמת שלמות
*מפגשי בחינות - מטרת בחינות אלו, הנקראות "בחינות סימולציה", היא לבטל את גורם הלחץ בבחינה האמיתית, ולצייד את התלמידים במיומנויות הנדרשות בזמן אמיתי.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.