logo
הלימודים מתקיימים רחובות, אשדוד, גדרה והסביבה
אשדוד
גדרה
רחובות
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

רישיון לטרקטורון



מבנה הלימודים

ביה"ס לנהיגה "במבי" מכשיר תלמידים לנהיגה על טרקטור וטרקטורון. במושבים ובקיבוצים הטרקטור והטרקטורון משמשים ככלים חקלאיים, רכבי שטח וכן לניידות בכבישים פנימיים וכבישי מערכת. כמו כן משמש הטרקטורון כרכב לבילוי בשעות הפנאי ולטיולי שטח. בשנים האחרונות אנו עדים להתרבות הפעילות עם טרקטורונים בתחום התיירות.
ביה"ס לנהיגה "במבי" מכשיר את התלמידים להתמודדות עם הקשיים בנהיגת שטח תוך נקיטת אמצעי זהירות ובטיחות בנהיגה. בשטח ביה"ס ישנו מסלול מיוחד לטרקטורון המדמה תנאי שטח בהם יתקלו הנהגים בנסיעה היומיומית עם הכלים בעתיד.
 
 פעולות שיש לבצע טרם הוצאת רישיון נהיגה לטרקטורון וטרקטור
 יש להוציא טופס ירוק לטרקטור באחת מתחנות האופטיקה המורשות- חנות אופטיקה שיש לה מצלמה של משרד הרישוי לרשימה לחץ כאן
 יש להחתים רופא עיניים + רופא משפחה על גבי הטופס.
 יש להחתים את משרד הרישוי על הטופס לקבלת כשירות רפואיות  (לאחר שהבדיקות הרפואיות בוצעו).
 תלמיד מתחת לגיל 17- יש להביא אישור הורים חתום על ידי משרד הרישוי.

לקורס הוצאת רישיון לטרקטור וטרקטורון ישנם 2 שלבים:
שלב ראשון: חלק עיוני
בחלק זה לומד התלמיד תיאוריה על פי התיאוריה החדשה של משרד הרישוי (2008).
לימודי התיאוריה לטרקטור יעזרו לתלמיד כשיפנה ללמוד תיאוריה לרכב.
מה כולל לימוד התיאוריה?
 דיני תעבורה
 מושגים
 פניות וסטיות
 כניסה ויציאה מרכב
 בטיחות בטרקטור
 בטיחות בטרקטורון
 שמירה על ערכי הטבע
 תמרורים
 מפגש מסילת ברזל
בסיום לימוד החלק התיאורטי מקבל התלמיד תעודת סיום מטעם ביה"ס לנהיגה "במבי". תעודה זו מקנה לתלמיד אפשרות לגשת ולהיבחן במבחן התיאוריה.

מה יש להביא למבחן התיאוריה?
 תעודת זהות\ דרכון
 טופס ירוק עם בדיקות רפואיות
 תעודת סיום קורס
  אגרת מבחן עיוני. ניתן לשלם בדואר במזומן או לחלופין לנוחיות התלמיד ניתן לשלם את האגרה בכרטיס אשראי באתר הזמנת התורים לתיאוריה או במקום ביצוע מבחן התיאוריה.
 אישור הורים לתלמיד מתחת לגיל 17

שלב שני: חלק מעשי
בחלק זה לומד התלמיד כיצד לנהוג בטרקטור ובטרקטורון, כיצד לטפל בו וכיצד לנהוג נהיגה זהירה ואחראית על הטרקטור והטרקטורון.
בבית הספר לנהיגה "במבי", מקבל התלמיד את כל הכלים הדרושים לו על מנת לעבור טסט מעשי וחשוב מכך, התלמיד לומד כיצד לנהוג נהיגה זהירה, בטוחה ואחראית על טרקטור וטרקטורון.
בהנחת יסודות אלו, מכשיר בית הספר "במבי" את מחזיקי רישיון לטרקטור כנהגים חושבים, מקצועיים ואחראיים, כמקובל בתפעול רכב גדול כגון טרקטור המצוי בסביבת עבודה של אנשים הן בתחום התעשייה והן בתחום החקלאות. 
בית הספר "במבי" מציע קורס רישיון לטרקטור מאושר על ידי משרד התחבורה ומעמיד לרשות התלמידים את מיטב המורים המקצועיים ואת מלוא תשומת הלב והזמן. במידה והתלמיד מעוניין בשיעורים נוספים לחיזוק או להעלאת הביטחון העצמי, שיעורים אלו יינתנו ללא תוספת תשלום.
צרו קשר וקבלו את כל הפרטים, אנו נלווה אתכם צעד אחר צעד, על מנת שתוכלו להוציא את הרישיון לטרקטור וטרקטורון באחריות, במהירות ובמקצועיות רבה.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.