logo
הלימודים מתקיימים בחדרה
חדרה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

M.C.I.T.P



מבנה הלימודים

מבוא:
הארגונים המודרניים נדרשים לצמצם את מידת הפגיעות והחשיפה לאיומים חיצוניים של אבטחת מידע, כיום מנהל רשת נדרש להפגין יכולת מוכחת בטיפול באירועי אבטחת מידע, וירוסים קטלניים, פריצות לרשת, ניסיון לחדירות לאתר החברה, השתלת סוסים טרויאנים לצורך חדירה לארגון, ועוד איומים על איומים שונים.
הדרישה לאנשי אבטחת מידע מיומנים עולה כל העת, ואיתה גם שכרם של אנשים העוסקים בתחום נדרש זה. ההסמכה החדשה M.C.I.T.P מאפשרת לארגון בחירה במנהל רשת המיומן באבטחת מידע תוך שליטה בכלי ניהול הרשת והאבטחה החדשים של מיקרוסופט.

מטרת התכנית:
מסלול הכשרת M.C.I.T.P server 2008, הינו מסלול ההכשרה המקצועי והחדש בהכנה לבחינות מיקרוסופט המיועד לסטודנטים המעוניינים להתמקד בתחום התקשורת מחשבים היקפית ועולם ההיטק. הסמכה זו הפכה להיות ההסמכה הבכירה בתפקידי הנדסה ניהול ותכנון רשתות והיא מחליפה את ההסמכה הקודמת M.C.S.E. 2003. לצורך קבלת הסמכה יעברו הבוגרים בחינות מבית מיקרוסופט באינטרנט.
בוגרי המסלול ירכשו יכולת מעשית ותיאורטית לתכנון אחזקה והקמת מערכות מחשוב מתקדמות המבוססות על רשתות תקשורת גדולות. הסטודנט ילמד על יכולתה ועוצמתה של הרשת, הקמת שרתים מהיסוד, ניהול וחיבור מספר שרתים, תחזוקה, פתרון תקלות, תכנון מקצועי של רשת גדולה. בתום הלימודים יקבלו הבוגרים תעודת סיום לימודים מהמכללה המשותפת.


תנאי קבלה

הסמכה קודמת של טכנאי P.C. כתנאי בסיסי ויתרון לבוגרי רשתות תקשורת ו/או ידע מקביל מוכח (יכולת הבנה בסיסית באנגלית טכנית); מחשב אישי עם חיבור לאינטרנט; יכולת תרגול עצמית בבית/בעבודה של כ-10 שעות שבועיות, בנוסף ללימודים הסדירים על מנת לרכוש ניסיון מעשי לשם קבלת עבודה.

משך הלימודים

פעמיים בשבוע – כשנת לימודים אקדמית לפחות (שימו לב: לפגרות וחופשות חגים).

תעודה / הסמכה

עמידה בכל תנאי התקנון ובכל המטלות במהלך המסלול; נוכחות חובה של 85% לפחות; הגשת עבודות ובחינות פנימיות אשר בסיומן יוענקו לסטודנטים: תעודת סיום יוקרתית מטעם המכללה המשותפת + תעודת סיום ממיקרוסופט בכפוף להצלחה בבחינות מייקרוסופט באינטרנט או במרכזי בחינה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.