logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון

מפת הגעה

סניף ראשון לציון
דרך עדן 9, ראשון לציון
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

עיצוב אופנה המסלול הרב תחומי



מבנה הלימודים

מסלול עיצוב אופנה רב תחומי

מעצבת:
שיר בכר

עולם האופנה הינו דינאמי ומשתנה. כיום לא מספיק רק ללמוד עיצוב אופנה, אלא יש צורך להבין כיצד לפתח את העיצוב למקומות וכיוונים חדשים. לכאן בדיוק, אנו מכוונים, באקדמיה לעיצוב Fa29, את מסלול עיצוב האופנה הרב תחומי.

לימודי עיצוב האופנה במסלול מעניקים לסטודנט את כל הכלים והידע המקצועי המאפשרים לו לפתח חשיבה עיצובית ויצירתית כדי שבסופו של התהליך, יוכל לממש את היכולת היצירתית לעיצוב בגדים ייחודיים, לבישים ומכירים.

מסלול עיצוב אופנה רב תחומי מורכב ממכלול קורסים שונים בתחום עיצוב האופנה.

*הקורסים מוכרים כפיקדון לחיילם משוחררים ע”י התמ”ת

למה לבחור באקדמיה לעיצוב fa29?
היתרון במסלול של האקדמיה לעיצוב, הוא בעובדה שאנו מתמחים בעיצוב אופנה וסטיילינג, עובדה שמאפשרת השקעה רבה בבניית תהליך העיצוב, העבודה בגזרות ובתפירה,עד מימוש הרעיון לידי פרויקט מעשי בעיצוב אופנה, שהוא פרויקט הגמר.

המסלול מחולק לארבעה סמסטרים, כ- 650 שעות לימוד אקדמיות, ובנוסף עוד כ- 280 שעות תגבור לתרגולים, הנחיות ומפגשים אישיים עם המרצים במהלך הלימודים, ללא תוספת תשלום.

במהלך הקורס מתקיימות הרצאות של אנשי מקצוע מובילים בתחום האפנה וסיורים מקצועיים במפעלים ובתי אופנה שונים.

האקדמיה לעיצוב fa29 היא בית, מעבר להיותה מכללה ללימודים מקצועיים. מרצי האקדמיה נמנים על המרצים הטובים בענף האופנה, בעלי תארים, עם ניסיון רב שנים בתעשיית האופנה בארץ.

האקדמיה לעיצוב fa29 ממוקמת בבניין חדש ומעוצב המאובזר במכונות תפירה וציוד מתקדם, באזור בעל גישה נוחה, על כביש איילון דרום לכיוון מערב ראשון לציון, ובסמוך לתחנת הרכבת משה דיין.

חנייה חופשית בסמוך לבניין.



תנאי קבלה

למי מיועד הקורס:
לימודי עיצוב אופנה מיועדים לכל מי שמעוניין ללמוד עיצוב אופנה ולהבין את התחום, מתוך שאיפה לעסוק במקצוע, ולהשתייך לעולם האופנה אם כשכיר או כעצמאי.

תנאי קבלה:
מבדקי קבלה
ראיון אישי
הצגת תיק עבודות אישי (רשות)



משך הלימודים

לימודי עיצוב אופנה – מתכונת הלימודים:

מתכונת בוקר: כ- 12 חודשי לימוד, פעמיים בשבוע, בין השעות 09:00-14:00
מתכונת ערב: כ- 18 חודשי לימוד, פעמיים בשבוע, בין השעות: 17:00-21:00
מתכונת יום ו’ : 22 חודשי לימוד, אחת לשבוע בין השעות 08:00-13:00

זהו המסלול המקצועי, המקיף והיעיל ביותר עבור כל מי שמעוניין להפוך את החלום למקצוע, ללמוד לעצב, ליצור גזרות ולתפור, על פי מקור השראה אישי, תוך התמקצעות בשיטות עבודה מתקדמות המקובלות בענף האופנה.


תעודה / הסמכה

בסיום הקורס:
בוגרי לימודי עיצוב אופנה ,באקדמיה לעיצוב, יקבלו תעודת סיום המותנת בעמידה בדרישות הקורס.

בנוסף לתעודת הגמר יקבלו הבוגרים תעודה מקצועית של התמחות בתדמיתנות ממוחשבת, מטעם חברת OptiTex.


התמחות

סטודנטים מצטיינים יקבלו סיוע מהאקדמיה לעיצוב בסטז’ / עבודה בסטודיו לעיצוב וחברות מסחריות.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.