logo
הלימודים מתקיימים בעפולה
עפולה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

.B.A פסיכולוגיה



מבנה הלימודים

סגל
ראש החוג פרופ' ברי ברגר

לימודי הפסיכולוגיה מקנים לסטודנט ידע נרחב בשאלות היסוד של ההתנהגות האנושית, יסודות ביולוגיים ופסיכופיזיולוגיים של התנהגות, ניתוח התנהגות יישומית, ותהליכים הכרתיים שונים, כגון: חשיבה, תפיסה, זיכרון, קשב ושפה.
נוסף לכך, הלימודים בחוג עוסקים במבנה האישיות, השפעת הסביבה על התנהגות הפרט, תהליכי התפתחות ולמידה, פסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה רפואית, פסיכולוגיה אבנורמלית, פסיכולוגיה תעשייתית-תעסוקתית וכיו"ב. תחומים אלו נלמדים כתחומים מדעיים-מחקריים, עם דגש על השלכות תיאורטיות, יישומיות וטיפוליות.

תוכנית הלימודים
החוג לפסיכולוגיה באקדמית עמק יזרעאל שם לעצמו מטרה לתת יחס אישי לסטודנטים, ולהציב לסטודנטים אתגרים אינטלקטואלים ומקצועיים. ברוח זו, פיתח החוג תוכנית המרחיבה ומעשירה את הלימודים התיאורטיים. תוכנית זאת כוללת פעילויות כגון: הרצאות אורח, הצגת מחקרים, מחקר מודרך, דיונים בנושאים מקצועיים יחד עם מומחים בתחום, קריאת מאמרים וספרות מקצועית, סיורים אקדמיים ועוד.

הלימודים מתקיימים במתכונת דו-חוגית וניתן לשלבם עם לימודים באחד מהחוגים הבאים: חינוך, קרימינולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, כלכלה, מדע המדינה ולימודים רב תחומיים.

השילוב עם לימודי דיסציפלינה נוספת במתכונת האוניברסיטאית מרחיב את בסיסי הידע של תלמידי החוג ומאפשר להם המשך לימודים לתארים מתקדמים במגוון רחב של מקצועות.

"המועדון הפסיכולוגי"
פורום מיוחד בשיתוף סטודנטים, צוות הפקולטה ואנשי מקצוע
"המועדון הפסיכולוגי" מהווה מסגרת א-פורמאלית חדשנית ומעשירה, שעיקר פעילותה מחוץ לכותלי הכיתה. הפעילויות נקבעות על ידי ועדה מיוחדת שבה חברים סטודנטים ומרצים מהחוג.
מטרתו של "המועדון הפסיכולוגי", להעשיר את הידע והניסיון של הסטודנטים בחוג. במסגרת התוכנית יושבים הסטודנטים סביב שולחן עגול עם אנשי מקצוע ואנשי סגל מהחוג ודנים בנושאים שונים.

פרויקט "מחקר מודרך"
התנסות מעשית בתחום המחקר
פרויקט המחקר המודרך מאפשר לסטודנטים להכיר מקרוב את משמעות ואופן עריכת מחקר בפסיכולוגיה ונותן הזדמנות לעבוד בצמוד עם מדריך מהסגל האקדמי, מה שיסייע במיוחד לבוגרים שפניהם ללימודי תואר שני.
במסגרת הפרויקט זוכים הסטודנטים להתוודע לפרויקטי המחקר באקדמית עמק יזרעאל.

אפשרויות להמשך לימודים
לאחר סיום הלימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה יכולים הבוגרים להגיש מועמדות ללימודים לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה במוסדות אקדמיים בתחומי התמחות שונים כגון: פסיכולוגיה קלינית (התמקדות באבחון וטיפול), פסיכולוגיה חינוכית (התמקדות בייעוץ, טיפול וסיוע לתלמידים במערכות החינוך השונות), פסיכולוגיה ארגונית תעסוקתית (פסיכולוגיה המתמקדת בארגונים וחברות וכוללת תחומי עיסוק רבים, ביניהם, פסיכולוגיה תעשייתית תעסוקתית, שיקום תעסוקתי, הנדסת אנוש ועוד), פסיכולוגיה התפתחותית (התפתחות האדם ויחסי הגומלין עם סביבתו בשלבי התפתחותו השונים), פסיכולוגיה שיקומית (המתמקדת בטיפול ושיקום בני אדם פגועי גוף ו/או נפש), פסיכולוגיה רפואית (המתמקדת בייעוץ, טיפול וסיוע לחולים במסגרות רפואיות שונות), ותכניות למחקר בתחומים: פסיכוביולוגיה, פסיכולוגיה קוגניטיבית וכו'.


תעודה / הסמכה

התואר המוענק לבוגרי החוג הוא: B.A בפסיכולוגיה (ובחוג נוסף)


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.