logo
הלימודים מתקיימים בעפולה
עפולה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

B.A בחינוך



מבנה הלימודים

סגל המורים
ראש החוג פרופ´ אדיר כהן

לימודי חינוך מקנים לסטודנטים השכלה אקדמית מקיפה, ידע רחב ומושגים מגוונים מתחום החינוך, וכן כלים לפעולה חינוכית – כמורים בעתיד, כהורים, כבעלי תפקידים במערכת החינוך וכאזרחים מעורבים.

תוכנית הלימודים
במסגרת הלימודים בחוג לחינוך באקדמית עמק יזרעאל ייפגשו התלמידים עם הדעת שהצטברה בתחומים השונים של החינוך, יפתחו חשיבה מדעית, בחינה של תורות, אידיאולוגיות, תפיסות חינוכיות, ערכים ושיטות בחינוך.

הם ירכשו הבנה של תהליכים חינוכיים, יכירו את התפיסות הפילוסופיות, החברתיות והפסיכולוגיות לפיתוח גישה מושכלת בחקר החינוך וביישומו הלכה למעשה. הלימודים בחוג יעודדו פתיחות לאלטרנטיבות בחינוך, למימוש ריבוי האינטליגנציות בחינוך, לשילוב של טיפוח קוגניטיבי, מצוינות מדעית, עם גישות טיפוליות ויצירתיות. הלימודים וההתנסויות בחוג יחתרו להניח יסודות למילוי תפקידים בחינוך ולהכשרת עתודה של מנהיגות חינוכית בעלת כלים מקצועיים לפיתוח ולקידום מערכת החינוך.

במסגרת תוכנית הלימודים מוקנים תחילה בקורסי מבוא, שתכניהם נושאים אופי כללי, יסודות החינוך: הפילוסופיים, הפסיכולוגיים, הסוציולוגיים והאנתרופולוגיים.

מכאן ואילך מתפצלים תכני הלימוד לנושאים מוגדרים: פסיכולוגיה התפתחותית, החינוך המיוחד, היבטים חברתיים ותרבותיים במוסדות החינוך, ניהול ופיתוח תוכניות לימודים, ועוד.

הלימודים מתקיימים במתכונת דו-חוגית וניתן לשלבם עם לימודים באחד מהחוגים הבאים: פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, כלכלה, מדע המדינה ולימודים רב תחומיים.

השילוב עם לימודי דיסציפלינה נוספת במתכונת האוניברסיטאית מרחיב את בסיסי הידע של תלמידי החוג ומאפשר להם המשך לימודים לתארים מתקדמים במגוון רחב של מקצועות.

יוצאים להתנסות מעשית במסגרת הלימודים
ההתנסות בשדה, "הפרקטיקום", הינה חלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים. היא נועדה להבהיר ולהמחיש מושגים מופשטים הנלמדים בחדר הכיתה ולהצביע על אופן התגלותם במוסדות החינוך עצמם. באמצעות הפרקטיקום מתחדדות אצל הסטודנטים תובנות ורגישויות ביחס לנעשה בבתי הספר וכן הם רוכשים כישורי חינוך. במסגרת ה"פרקטיקום" יבצעו הסטודנטים מיזמים בתחום החינוכי-חברתי. ה"פרקטיקום" יקנה לסטודנטים דרכי חשיבה ופעולה של "יזם" ו/או "סוכן שינוי" בתחום החינוכי-חברתי. מטרת "הפרקטיקום" היא לאפשר לסטודנט להתנסות בקידום פרויקט בתחום חינוכי או חברתי המשלב בין שאיפות הסטודנט, צורך אמיתי בשטח ושימוש בידע תיאורטי ומעשי.

כיווני התפתחות וקידום מקצועי
בוגרי החוג לחינוך יוכלו להמשיך ללימודי תעודה בתחומים שונים כגון: תרפיה על סוגיה, ייעוץ חינוכי, לימודי הוראה, מנהיגות חינוכית וניהול, חינוך מיוחד.
כמו כן, יוכלו הבוגרים להשתלב במגוון תוכניות לימודים לתארים מתקדמים במוסדות להשכלה גבוהה.


תעודה / הסמכה

התואר המוענק לבוגרי החוג הוא: .B.A  בחינוך (ובחוג נוסף)


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.