מכללת מהות

 

מכללה לרפואה משלימה בגישה אישית

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
רמת גן
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס עיסוי ספורטאים מתקדם



מבנה הלימודים

קורס עיסוי ספורטאים מתקדם - כולל השמה בקבוצות ספורט
אבחון, טיפול ושיקום מתחום הפיזיותרפיה - תוכנית לימודים חד שנתית מתוך מסלול לימודי העיסוי

הפציעות והכאבים השונים, שהספורטאי החובבן או המקצוען עלול להתלונן עליהם, הם חלק אינטגרלי ממסגרת האימון, וכמעט ואין דרך להימנע מהם. בראייה רחבה, ניתן לומר שזו לא שאלה של "אם" אלא "מתי", מאחר וחווית הפציעה היא דבר שבשגרה עבור ספורטאים.

היפוקרטס (370-460 לפנה"ס), אבי הרפואה ומגדולי הפילוסופים של יוון העתיקה, מנציח בשניים מציטוטיו את חשיבות השילוב של ספורט, ידע טיפולי ויכולת טיפול: "עלינו לחיות בהרמוניה של גוף ונפש" ו"ההליכה היא תרופתו הטובה ביותר של האדם". כלומר, ללא הבנת האנטומיה והפתו-אנטומיה, לא נוכל להתקדם בטיפול, וללא ידע בבניית תוכניות מתאימות, לא נוכל לשפר ולקדם את מטופלינו.

קהל יעד: בוגרי קורס עיסוי שיקומי-רפואי ופתולוגיה.

מטרת הקורס: להקנות לסטודנט ידע ומיומנויות שיסייעו לו בזיהוי ראשוני ובמניעת הפציעות בנוסף להקניית ידע לשיקום פיזיקאלי מלא של הספורטאי.

הסטודנט יקבל כלים יעילים וייחודיים לקורס זה, וילמד לזהות ולתת מענה ראשוני לפציעות קיימות ולבנות תוכנית מתאימה לתהליך השיקום של הבעיה הקיימת. כמו כן, הסטודנט ידע לבנות תוכנית אימון מלאה וספציפית לספורטאי ולענף בו הוא עוסק, כדי שהשיקום או לחילופין תהליך מניעת הפציעות יהיה אופטימלי.
תלמידים שיעמדו בכל דרישות הקורס, בתחום התיאורטי והמעשי, יקבלו תעודת הסמכה מקצועית מטעם מכללת מהות בחסות בר- אילן לעסוק בטיפול בתרפיה בספורט ושיקום פיזיקאלי.

תוכן הלימוד:
שלב א'
• אנטומיה וביומכאניקה של מערכת השלד.
• פציעות ספורט כולל ייחודיות של פציעות בענפי ספורט שונים - דרכי התמודדות ודרכי מניעה.
• בדיקות אורטופדיות.
• MMT בדיקת שרירים בגישה קינזיולוגית - אבחון ובדיקת יכולת תפקוד השרירים בגישה הקינזיולוגית.
 
שלב ב'
• עקרונות אימון – אירובי, אנ-אירובי, יישום ותכנון אימון ובניית תוכניות אימון למטרות הספורטאי וענף הספורט בו הוא עוסק.
• טכניקות טיפול מנואלי – מוביליזציות,PNF, סטריין – קאונטרסטריין, טייפינג.
• בניית תוכנית אימון למניעת פציעות.
• סטאז' ורוטציה בין קבוצות ספורט.

מנחי הקורס: אלכס ספיר ועופר צחר.


משך הלימודים

הקורס בנוי מ-2 חלקים בני 15 מפגשים (סה"כ 150 שעות לימוד אקדמאיות).

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.