logo
הלימודים מתקיימים בעכו
עכו

מפת הגעה

קמפוס ראשי
דרך המכללה, עכו, 24121
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מכינות ייעודיות וקדם-אקדמיות



מבנה הלימודים

רוצה ללמוד במסלולים העצמאיים של המכללה האקדמית גליל מערבי קרימינולוגיה או שימור? רוצה ללמוד במסלולים העצמאיים של מכללה אחרת כמו עמק יזרעאל, עמק הירדן, צפת, תל חי, ספיר?המכינה הקדם אקדמית (קד"א) בביה"ס למכינות של המכללה האקדמית גליל מערבי מיועדת לך!

קהל יעד
חיילים משוחררים וצעירים בגילאים 19-26 יכולים לקבל מימון ממשרד הביטחון או ממשרד החינוך על פי קריטריונים סוציו-אקונומיים, כמו במכינות לבגרות. המחיר למי שלא יקבל פטור משכ"ל הוא כמו המחיר של שנת לימודים אקדמית.
אין לך תעודת בגרות מלאה? גם מי שחסר תעודת בגרות מלאה יכול להתקבל למכינות קדם אקדמיות לאחר מעבר בחינת מימד או פסיכומטרי בציון 400 לפחות.

בסוף המכינה ניגשים למבחן פסיכומטרי, ע"מ שלכולם תהיה הזדמנות לעמוד בכל תנאי הקבלה למסלולים האקדמיים העצמאיים שלנו ושל כל המכללות האקדמיות בארץ.

סוגי מכינות ייעודיות:

מכינת 30+
המכינה הקרובה תיפתח ב 10/1/2011
תכנית הלימודים: אנגלית, מבוא לסטטיסטיקה, אוריינות אקדמית / הבעה עברית , מדע וטכנולוגיה / מתמטיקה, משטר מדינת ישראל.
משך הלימודים : כסמסטר אחד
תנאי קבלה : ראיון קבלה, בני 30+, 12 שנות לימוד.
מועדי פתיחה : ספטמבר, ינואר, מאי.

מכינת ריענון 
מכינת הרענון מיועדת למועמדים ללימודים האקדמיים במכללה, זכאי תעודת בגרות בממוצע נמוך מתנאי הקבלה לבר אילן.
תנאי קבלה למכינה: ממוצע 70 ומעלה בתעודת הבגרות.
משך הלימודים: סמסטר אחד (כ- 4 חודשים)
תכנית הלימודים:       
אנגלית
הבעה עברית   
מתמטיקה
מבוא לסטטיסטיקה
מיומנויות למידה
 משטר במדינת ישראל
סוגיות בהיסטוריה חברתית ופוליטית של מדינת ישראל
תחילת לימודים : אפריל 2011
סיום לימודים: ספטמבר 2011
תנאי קבלה: מועמדים בגילאים 19 עד 27 - חיילים משוחררים או לאו - רשאים להגיש בקשות למימון  המכינה (המימון מטעם משרד הביטחון – הקרן לסיוע נוסף, משרד החינוך - האגף לחינוך מבוגרים והמועצה להשכלה גבוהה).

מכינה ייעודית באנגלית 
לעיתים המעוניינים ללמוד לימודים אקדמיים אינם עומדים בתנאי הקבלה באנגלית או במתמטיקה. לשם כך נפתחות מכינות ייעודיות אשר נועדו לסייע למועמד לשפר את ציוניו.

מכינה ייעודית במתמטיקה 
לעיתים המעוניינים ללמוד לימודים אקדמיים אינם עומדים בתנאי הקבלה באנגלית או במתמטיקה. לשם כך נפתחות מכינות ייעודיות אשר נועדו לסייע למועמד לשפר את ציוניו.

מכינה ייעודית בהבעה 
לעיתים המעוניינים ללמוד לימודים אקדמיים אינם עומדים בתנאי הקבלה במבחן הבעה עברית . לשם כך נפתחות מכינות ייעודיות אשר נועדו לסייע למועמד לשפר את ציוניו.הצלחה במבחן בסוף המכינה מקנה פטור מהמבחן של בר אילן בהבעה עברית . 


משך הלימודים

במהלך המכינה לומדים 9 חודשים אנגלית, מתמטיקה, הבעה עברית, מיומנויות ושני קורסים אקדמיים במדעי החברה והרוח.
המכינה הקרובה תיפתח בחודש אוקטובר 2010 ותסתיים ביולי 2011, סמוך לתחילת שנת הלימודים האקדמית תשע"ב.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.