עזריאלי לימודי המשך

 

מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג עזריאלי לימודי המשך?

השאר פרטים ונציג עזריאלי לימודי המשך יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת עזריאלי
יעקב שרייבום 26 רמת הכרם, ירושלים
המשך...
strip

קורס קריאת תוכניות בנייה



מבנה הלימודים

שוק הנדל"ן הוא אחד התחומים המדוברים ביותר בשנים האחרונות בישראל ובעולם בכלל, השיח הדינמי סביב הנושא ייצר ביקוש רב לאנשי מקצוע במגוון רחב של התמחויות בתחומי הבניה. קריאת תכניות בניין היא הבסיס לתחום ניהול הבנייה, המאגד מספר רב של נושאים המרכיבים יחדיו את הבניין השלם. כמו בתכנון גם הביצוע מורכב מיחידות נפרדות במבחר תחומים המרכיבות חטיבה שלמה ומורכבת.

מטרת קורס קריאת תוכניות בנייה
הקורס מתמקד ברכישת הידע להבנה וקריאה של תכניות בניין ותרגומם לשטח בכל שלב ושלב בפרויקט הבנייה. במהלך הקורס מוצגות ומנותחות תכניות של מגוון פרויקטים, לרבות ההתאמה המורכבת בין סוגי התכניות. כמו-כן נלמדים סדרי קריאת תוכניות בניין לפי התקדמות הפרויקט בשטח.

באמצעות תכנית הלימודים המקיפה והמעמיקה, יוכל איש המקצוע לשלוט במיומנות החיונית, ובכך לשפר ולייעל את העבודה השוטפת של ניהול פרויקטים, הן על ידי הבנת אנשי המקצוע השותפים לתהליך, הן מבחינת איתור ליקויים בשלבים שלפני ביצוע התכנית והן מבחינת היערכות יעילה ומיטבית בשלבי הביצוע היקרים והמורכבים של הפרויקט בשטח.



תנאי קבלה

קהל היעד
העוסקים בתחום הבניה הנדרשים לקריאת תכניות של אנשי מקצוע (תכניות אדריכליות, תכניות קונסטרוקציה, אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, כיבוי אש ועוד)
בוגרי קורס ניהול פרויקטים בבנייה
יזמים בתחום הנדל"ן
המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום קריאת תכניות הבניה

תנאי קבלה
הקבלה לקורס קריאת תוכניות בניין היא לבעלי רקע מקצועי רלוונטי



משך הלימודים

40 שעות אקדמיות, 10 מפגשים

המפגשים יתקיימו פעם בשבוע בשעות אחר הצהריים במשך כחודשיים וחצי


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של "קריאת תוכניות בניה" במסגרת לימודי נדל"ן, מטעם טכניון לימודי המשך ועזריאלי


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.