אלבריה

 

הכשרה מעשית למקצועות המט"ח ושוק ההון

logo
הלימודים מתקיימים בת"א, חיפה, וגם On-Line (באמצעות חיבור ביתי לאינטרנט)
חיפה
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס גלי אליוט



מבנה הלימודים

הלימודים מתקיימים אונליין.
עקרונות תנועת הגלים של רלף נלסון אליוט הנה עדיין אחד התחומים המרתקים והמורכים ביותר בתחום הניתוח הטכני, והחיזוי של תנועות השוק. שליטה בתורת הגלים מהווה כיום את הרמה הנעלה ביותר בתחום הניתוח הטכני. מורכבותה לסוחר המתחיל מהווה מכשול לרבים אשר נרתעים מלהשקיע את זמנם בלימודה. לאור חוסר הידע בישראל בתחום זה, ולאור העובדה שניתוחים של חברות רבות בעולם מבוססות על תורת הגלים, אנו גאים להציג בפניכם האפשרות להצטרף וללמוד תורה זו בקורס ממוקד וירטואלי של שלושה מפגשים מרתקים. קורס זה מיועד לסוחרים בעלי ניסיון בשוק הניתוח הטכני.

מנחה הקורס
עודד שובל, סוחר מטח ותיק ומנוסה בשוק ההון, ותק מעבר ל 9 שנות מסחר, מבין מיטב המרצים בארץ אשר מרצה וסוחר בו זמנית, מחבר רבי המכר "כיצד להיכנס לשרוד ולהצליח בשוק המט"ח", "אומנות המחטפים" ועוד.

מחיר
1200 ש"ח כולל מע"מ. 30% הנחה לחיילים משוחררים, 35% הנחה לכל משתתפי הקורס ברכישת הספר "לסחור עם הגלים".
קהל היעד
מנתחים טכניים של שוק ההון

נושאי הלימוד
הקורס היחידי בישראל אשר עוסק בהבנת תורת הגלים של רלף נסלון אליוט. במהלך הקורס נלמד על מבנה הגלים ובחינה של מהלכים תיקוניים אל מול מהלכי כיוון ראשי.


משך הלימודים

10 שעות אקדמיות, 3 מפגשים וירטואליים פעם בשבוע, לימודי ערב, בין השעות 20:00-22:30.


תעודה / הסמכה

תעודת סיום מבית אלבריה.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.