logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

החוג לחינוך והוראה



מבנה הלימודים

בשנים ב´ ו ג´ הסטודנטיות משובצות ב- 12 בתי ספר באזור ירושלים. על מנת לאפשר להן התנסות בשכבות גיל שונות, בשנה ב´ הן משולבות בבתי ספר יסודיים ובשנה ג´ בחטיבות הביניים ובתיכונים. כל סטודנטית באה במהלך התנסותה במגע עם מדריכים/ות פדגוגיים/ות שונים על מנת להכיר דרכים שונות וכיווני מחשבה מגוונים.

הסטודנטיות מתמקצעות כמורות לכל דבר לאורך שנות הלימודים במפגש עם צוות בית הספר ומגיעות עד למתן ציונים. כמו כן בנוסף לעבודתן בכיתות, לאור התמחותן בתחומי האמנות והיצירה, הסטודנטיות שותפות לפרוייקטים בית-ספריים גדולים כגון: הקמת תערוכות בנושאים שונים - מעגל השנה – חגים, הצגות כגון: מסיבת סידור, חומש, בת מצווה, טקסים כגון: יום הזיכרון, השואה וכו´.  הסטודנטיות מצטרפות לתוכניות ההעשרה של בתי הספר ולוקחות על עצמן את ההדרכה במוזיאונים ובתערוכות אמנות שונים.

סגל המורים
ראש התחום:
ד"ר אריאל גרוס


משך הלימודים

אימוני ההוראה מחולקים לשלוש שנים.

התמחות

שנת ההתמחות בהוראה (סטאז´) היא השנה הרביעית בהכשרת הסטודנטית כמורה. שנה זו מהווה את הביטוי השלם והכולל לפעילות בשלוש השנים הראשונות.
הסטאז´ מתבצע בשנה הרביעית של הלימודים ל- B.Ed. . התלמידה מועסקת כמורה בפועל בהיקף של 1/3 משרה להשלמת לימודיה לתואר. הסטאז´ מתבסס על הדרכה אישית של מורה חונך מתוך המוסד שקלט את הסטאז´רית, תוך הדגשת דיאלוג מתמשך ורצוף ביניהם.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.