logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

החוג לעיצוב גרפי



מבנה הלימודים

החוג לעיצוב גרפי מציע מענה אקדמי כולל ברמה גבוהה לכל סטודנטית דתית בעלת כישורים אמנותיים - עיצוביים, אחרי שרות לאומי או צבאי, המעוניינת לשלב את הכשרתה המקצועית/אמנותית עם הכשרתה כמורה.

מטרות ההתמחות הן
הקנית ידע ומיומנויות לסטודנטית כמורה בתחומי העיצוב הקלאסי, הדיגיטלי והאינטראקטיבי. אלה מאפשרים לה להשתלב בכל תחומי העשייה הרלבנטיים לעיצוב גרפי. כן מכשירה תוכנית הלימודים לעיסוק בסוגיית יחסי הגומלין המורכבים של עיצוב גרפי ויהדות מזווית ראיה חינוכית, פילוסופית, הלכתית ואמנותית.
התמחות זו היא היחידה בישראל אשר בנוסף לטיפוגרפיה לומדת בה הסטודנטית גם קליגרפיה (כתיבה אמנותית), במטרה לפתח את הכתב העברי וליצור בו גופנים חדשים. במכללת אמונה ההתייחסות לאות העברית היא ערכית, כאל אחד מנכסי התרבות החשובים של עם ישראל.
אנו מאמינים ששילוב תחומי דעת אלה יניב סוג חדש של מורה המשלבת מסורת וחידוש בכלי אחד. המטרה היא להביא את הסטודנטית לרמה מקצועית ופדגוגית גבוהה מתוך מיצוי נטיותיה וכישוריה האישיים. כל זאת  מתוך ראיה יהודית המתמודדת עם עולם היצירה הויזואלית של ההווה ונושאת עיניה אף אל העתיד.
 
סגל המורים
ראש בית הספר לאמנויות
:
פרופ´ מנחם אלכסנברג
ראש התחום העיוני:
ד"ר רוני עמיר
רכז ההתמחות:
יגאל גרוס
עוזרת החוג:
אריאלה אלקיים
מיכל טרבלסי

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.