מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן?

השאר פרטים ונציג המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכנרת
טבריה
strip

.B.Sc בהנדסת איכות ואמינות



מבנה הלימודים

  • מהנדס איכות ואמינות משולב בצוות פיתוח ובמיזמים החל משלב התכנון במגוון תחומי תעשייה ושרותים
  • ביקוש גבוה בשוק העבודה!
  • התואר מקנה ידע נרחב בתחומי האלקטרוניקה, הסביבה, הבטיחות, הבריאות, הקהילה והביטחון
  • תוכנית הלימודים מותאמת לאנשים עובדים

על התואר
הנדסת איכות ואמינות עוסקת באיכות תהליכים, סביבה, בטיחות וגהות, ביטחון וקשרים עם הקהילה. היא מצטיינת ביישום גישות ועקרונות הנדסיים וניהוליים, בתכנון ופיקוח על מערכות ומתקנים ובשיפור התהליכים בייצור ושירותים. המטרה הינה להקנות ללקוח ולקהילה אמון בפעילויות, במוצרים ובשירותים של הארגון. הנדסת איכות מעורבת בפיתוח כל מוצר החל משלב תכנונו, תוך שילוב ידע מתחומי האלקטרוניקה, הציוד המכני, החומרים, התוכנה, המידע ויחסי אנוש. הנושא הינו רב תחומי, המצריך ראייה מערכתית רחבה ואינטגרטיבית וקשר הדוק עם צוותי הפיתוח, ההנהלה והלקוחות.

תחום הנדסת איכות והאמינות מהווה נדבך חשוב ביותר בהתמודדות חברות ההיי–טק, התעשייה המתוחכמת וחברות ההזנק עם התחרות העזה בשוק המודרני ובקרב על הלקוח, לכן תפקיד מהנדס האיכות תופס מקום משמעותי בארגון.

מבנה תוכנית הלימוד

  • קורסי יסוד – בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, היוצרים תשתית ידע איתנה. זהו נכס חשוב המהווה בסיס לכל הכשרה הנדסית, עם התאמות לפי הדרישות הספציפיות של הנדסת איכות ואמינות.
  • קורסי הנדסה בסיסיים – מקנים ידע בסיסי רחב בדיסציפלינות ההנדסיות שעמן יפעל מהנדס האיכות והבטיחות. בסיס זה מכין את המהנדס לפעילות בכל ענף מקצועי בהנדסת איכות ואמינות, שאליו הוא עשוי להגיע בתעשייה ובמשק.
  • קורסי התמחות – מעניקים את ההבנה המעמיקה במערכות איכות ובמערכות משולבות; גישות מתקדמות להערכת אמינות כבר בשלב התכנון של מיזם, בניית מערך ניטור המבקר יציבות של כל תהליך בייצור, פיתוח מערכי התחזוקה והשדרוג, יכולת ניתוח של מידע וחיזוי חריגות, סימולציה לביצוע החלטות על חלופות בשלבי התכנון, הביצוע והתחזוקה; מערכי בטיחות תעסוקתית; ניהול אסונות; תוכנית מוכנות; התנסות מעשית עם מטלות בארגונים. מוקנית הכרה של כלים, הבנה של מערכות ניהול, תקינה בינלאומית ודרישות לתואמות.
  • פרויקט מעשי מסכם – בו מיישם הסטודנט את הידע שצבר במהלך לימודי הנדסת איכות ואמינות לפתרון בעיה הנדסית משמעותית, הפרויקט מיושם לרב בתעשייה.

כיווני התפתחות וקידום מקצועי
תוכנית הלימודים במחלקה מכשירה את הבוגר להקים ולתחזק מערכות ניהול איכות ובטיחות, להשתלב בצוותי הפיתוח, התכנון והליווי של כל מוצר חדש או בהכנסת שינויים הנובעים ממזוג בתעשיות המתקדמות ובארגונים השונים. מהנדס איכות הינו הגורם המחבר את כל הנעשה בארגון תוך ראיה מערכתית. הוא המכתיב את הדרישות ונמצא בקשר רציף עם כל בעלי העניין:מהנדסי הפיתוח והתכנון, הכלכלנים, הרכש, השיווק, התחזוקה, וכמובן עם ההנהלה, גורמיהרגולציה,גורמיםבינלאומיים והלקוחות.

פוטנציאל מקומות התעסוקה הינו רחב ביותר – החל מתעשיות עילית ותעשיות מתוחכמות וכלה בחברות הזנק (Start-Up), משרדי ממשל ורשויות מקומיות, חברות עסקיות, ארגונים, חברות שירות, חברות כלכליות ועוד.

תוכנית הלימודים מותאמת לאנשים עובדים! הנדסאים זכאים לפטור מקורסים על פי הנוהל.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.