מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג חרוז כזה - בית הספר לתכשיטים וצורפות?

השאר פרטים ונציג חרוז כזה - בית הספר לתכשיטים וצורפות יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
strip

קורס תכשיטי אופנה



מבנה הלימודים

קורס מבוא

בית הספר לתכשיטים וצורפות - חרוז כזה מציע קורס תכשיטי אופנה..
הלימודים מתקיימים בתל אביב.

מידע כללי
אם את מתעניינת ביצירת תכשיטים ויופי, אבל לא יודעת מאיפה להתחיל, קורס תכשיטי אופנה בבית הספר חרוז כזה מיועד עבורך. לימודים איכותיים אלו, יקנו לך את יסודות התכשיטנות על ידי למידה של טכניקות שונות והכרת כלי העבודה והחומרים הנדרשים לכל אחת מהן. טכניקות אלו יוקנו על ידי שיטות לימוד מגוונות, יצירה עם סוגים שונים של חרוזים וסגירות של תכשיטים.
את כל אלו תלמדי באופן שימושי, על ידי יצירת תכשיטים מיוחדים..

תכנית לימודים
תכנית הלימודים בקורס שמה דגש רב על ההיבט היישומי, כך שהסטודנטית זוכה להכשרה מעשית ענפה, ויוצרת תכשיטים בעצמן בליווי והנחיית הסגל המיומן במכללת חרוז כזה. הלימודים מתקיימים בסביבה נעימה, בכיתות לימוד מרווחות וממוזגות המצוידות בעזרי הלימוד המתקדמים ביותר.


תנאי קבלה



משך הלימודים

הקורס נמשך 8 מפגשים והוא מתקיים בימי א'-ה', בתיאום מראש, בין השעות:
10:00-12:30
13:00-15:30
17:00-19:30


תעודה / הסמכה

תעודה
למסיימות התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת סיום מטעם מכללת חרוז כזה

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.