מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה?

השאר פרטים ונציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ביפו וחיפה
חיפה
תל אביב
strip

לימודי רפואה סינית



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים ללימודי רפואה סינית במכללת תמורות!

את תכנית הלימודים שלנו בנינו כך שעם תום המסלול, כל בוגר ובוגרת יחזיקו בידע נרחב בתורה העומדת מאחורי רפואת המזרח הרחוק ובפרטיקות השונות החל מדיקור סיני, דרך שימוש בצמחי מרפא (הכשרה להרבליזם) ותזונה טבעית ועד לטכניקות מגע מתקדמות הכוללות לימודי שיאצו וטווינה.

התכנית נבנתה על ידי צוות מקצועי המגיע עם ניסיון וידע ומטרתה ללוות את התלמידים צעד אחר צעד בדרך לקבלת ההכשרה המקצועית המעמיקה ומובילה בישראל.

למה ללמוד במכללת תמורות?

  • מכללת תמורות הינה מכללה וותיקה מן המתקדמות והמובילות בישראל ללימודי הרפואה המשלימה בדגש על הרפואה הסינית. מיום היווסדה ב-1988 ועד היום, הכשירה ומכשירה המכללה עשרות מטפלים חדשים ברפואה סינית המיומנים בטכניקות המעשיות ובתיאוריות של ענף טיפולי עתיק זה.
  • מכללת תמורות פעילה בקהילה ומשלבת את ההכשרה המקצועית יחד עם פעילויות שונות המקנות ערך מוסף אדיר הן לסטודנטים והמרצים והן לקהל הרחב. ניתן למצוא את פעולות מכללת תמורות במסגרות דוגמת צה"ל, סיוע לילדים ונוער בסיכון, מתן הדרכות בבתי ספר ועוד וזאת כדי לקדם את התודעה הציבורית לשימור הבריאות ובד בבד לספק לבוגרים ידע נרחב ככל הניתן.
  • מכללת תמורות מציעה את לימודיה בפריסה ארצית נרחבת. תושבי המרכז? בואו לבקר אותנו בסניף המכללה שבתל אביב. תושבי הצפון? למכללת תמורות סניף בחיפה הממוקם באזור מרכזי הנגיש לכל תושבי האזור. הקמפוס שלנו כולל כיתות לימוד מרווחות, צוות מרצים נהדר, מיומן ומקצועי ואיבזור מתקדם המספק את הידע המעשי הנדרש.

מבנה ומהלך תכנית הלימודים
חשוב לציין כי לימודי רפואה סינית במכללת תמורות אורכים כ-4 שנים! מדובר בתכנית לימודים שאיננה רק העשרתית ומטרתה להכשיר דור חדש של מטפלים באמצעים מסורתיים הלקוחים מן הרפואה הסינית העתיקה.

תכנית הלימודים קשורה בקשר הדוק עם בתי חולים שונים לצורך מתן הכשרה קלינית ומספקת הכנה מקיפה ומעמיקה לקראת מבחני ההסמכה הארציים למטפלים ברפואה סינית. אצלנו, כל הסטודנטים שניגשים עוברים את הבחינה!

התכנית כוללת לימודים תיאורטיים אודות התיאוריות של הרפואה הסינית העתיקה והתפתחותה השזורה בהיסטוריה של המזרח הרחוק ולימודים מעשיים המלווים באופן מעשי על ידי צוות מרצים מיומן ובראשו ד"ר ניר עמיר – רופא ומומחה ברפואה סינית בעל וותק של 30 שנים בתחום. הלימודים המעשיים כוללים בין היתר: דיקור סיני, מתן הנחיות למטופלים באשר לתזונה ושימוש בתוספי מזון, שימוש בצמחי מרפא הברליזם, שימוש בשיאצו וטווינא ועוד.

סביבה לימודית מתקדמת
מכללת תמורות מציעה של לימודי הרפואה הסינית בסניפיה שבחיפה ובתל אביב. בשני הסניפים אנו פועלים לשמר כיתות לימוד מצומצמות וזאת כדי להבטיח למידה אפקטיבית ומהנה כאחד.

בעזרת השימוש באבזורים המתקדמים ובסביבה המקדמת למידה מעשית, בוגרינו נהנים מביקוש במרפאות ובקופות החולים בישראל המוצעים במסגרות הענפים לרפואה משלימה.

שילוב עם רפואה מערבית
מכללת תמורות פועלת לשלב את התכנים ברפואה המסורתית יחד עם הרפואה המערבית העכשווית וזאת כדי למצב את בוגריה בשורה אחת עם הגופים הרפואיים במדינת ישראל. תכנים אלו כוללים לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה ועוד.

כמו כן, תכנית הלימודים כוללת סיורים מעשיים כחלק בלתי נפרד מן ההכנה הפרקטית של הסטודנטים לקראת השתלבותם בתחום. עם תחילת המסלול יקבלו הסטודנטים לוח סיורים העדכני לשנת הלימודים הנוכחית.

ניסיון קליני כבר במהלך תכנית הלימודים
כבר במהלך תכנית הלימודים, נהנים הסטודנטים מהתנסות קלינית חשובה המאפשרת להם לסיים את המסלול עם ידע מעשי והבנה באשר לקריירה המחכה להם עם תום הלימודים.



תנאי קבלה

תנאי קבלה
על המועמדים המבקשים להירשם ללימודי רפואה סינית במכללת תמורות לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים ולהביא עמם הצהרת בריאות תקינה.

קהל יעד
אם הרפואה הסינית מרתקת אתכם ואתם מבקשים להשתלב כמטפלים במוסדות רפואיים שונים או לעבוד כעצמאיים בקליניקות פרטיות, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

הקורס כולל חומר עיוני רב ומרתק המשולב בלימודים מעשיים הנחשבים לחלק אינטגרלי מן ההכשרה הכוללת. אנשים המבקשים לקבל הכשרה כמטפלים ברפואה משלימה נהנים מתכנית לימודים מתקדמת שאיננה מתפשרת על רמה אקדמית גבוהה.


משך הלימודים

משך הלימודים
אורכה של תכנית הלימודים הינו כ-4 שנים, סה"כ כ-3800 שעות לימוד.

חשוב לציין כי אין מדובר בלימודים העשרתיים המתפרשים על גבי מספר חודשים בודדים ושמטרת ההכשרה היא לספק לבוגרים יכולות מקצועיות להשתלבות כמטפלים ברפואה משלימה מן המסורת הסינית.

ניתן להירשם לתכנית הלימודים במתכונת לימודי ערב או בוקר וזאת בהתאם לנוחיות המועמד/ת והיכולת לשלב את המסלול עם מקום עבודה קיים או חיי משפחה.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים שיסיימו את לימודיהם בהצלחה ויעמדו בכל דרישות מכללת תמורות יקבלו תעודה המסמיכה אותם כמטפלים ברפואה סינית.

דרישות הסף לעמידה בדרישות מסלול הרפואה הסינית הינן: ציון עובר על סך 70 ומעלה ברפואה מערבית וסינית, ציון סופי משוקלל על סך 75, השתתפות בפרויקט התנדבותי לקהילה והשתתפות בלימודי בחירה שונים על סך 270 שעות לימוד.

מתלבטים? נשמח לסייע לכם
צרו איתנו קשר עוד היום ויועץ מטעם מכללת תמורות ישמח לספק לכם מידע נוסף אודות תכנית הלימודים.

במהלך השיחה נספר לכם על המסלול, שכר הלימוד ומשך הלימודים ונקבע פגישת ייעוץ במהלכה תוכלו להתרשם מסביבת הלימודים ולקבל מידע מעמיק אף יותר.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.