מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג הנדסאים באריאל?

השאר פרטים ונציג הנדסאים באריאל יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

קורס לתפעול ואחזקת מתקני מתח גבוה



מבנה הלימודים

עלי רישיון מתח גבוה נדרשים להעסקה בשלל משרות בחברות בתחומים שונים ומגוונים במשק: אנרגיה, חשמל, תעשייה, תשתית ועוד. קורס חשמלאי מתח גבוה מסויג מיועד להנדסאי חשמל / מהנדסי חשמל. ייעודו של הקורס הוא להקנות למשתתפים את הידע והכלים המעשיים הנדרשים לצורך תפעול, התקנה, תיקון ותחזוקה של מערכות מתח גבוה.
ללומדים בקורס יתרון בכך שכבר צברו ידע מוקדם בתחום החשמל במסגרת לימודי ההנדסאים וההנדסה, ועל בסיסו מעשירים ומעמיקים את הנדרש לשם קבלת הסמכה לתחום הזרם החזק.


בין הנושאים הנלמדים
מבנה משק החשמל בארץ
ציוד במערכות מתח גבוה
זרמי קצר, מתחי יתר ושיטות טיפול בנקודת האפס
הפרעות ברשת והגנות במתקני מתח גבוה
קווים עיליים, תת קרקעיים והארקות
בטיחות ועקרונות בדיקה ומדידה במתקני מתח גבוה
קריאת סכמות וקטלוגים.


תנאי קבלה

תנאי הקבלה
ועדת קבלה
בעלי רישיון חשמלאי מעשי ומעלה

משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.