מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה לניהול - קרית ביאליק?

השאר פרטים ונציג המכללה לניהול - קרית ביאליק יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הקורסים מתקיימים בקרית ביאליק
קרית ביאליק

מפת הגעה

המכללה לניהול
דרך עכו 6, קרית ביאליק
המשך...
strip

סוכן / יועץ EBAY מוסמך



מבנה הלימודים

אתר eBay הוא אתר למכירות פומביות באינטרנט .מטרת האתר לספק פלטפורמת מסחר עולמית בה כל אדם בכל מקום בעולם יכול לסחור בכל דבר. הפעילות העסקית באינטרנט גדלה באופן קבוע. המסחר ברשת הסיר את כל הגבולות הפיזיים, ומאפשר לכל אחד בכל מקום בעולם, להקים עסק ,פלטפורמת המסחר המקצועית איביי מאפשרת להשתמש באסטרטגיות מכירה מתקדמות ולייצר הכנסה נוספת או עיקרית ממכירת מוצרים ללקוחות בכל העולם, ללא צורך בהון עצמי, החזקת מלאי, משאבים או סיכון. האתר מייצג שוק עצום של 280 מיליון משתמשים רשומים, הקונים ומוכרים הכל אחד מן השני, חדש ומשומש. האתר מספק כלים רבים לביצוע מחקר שוק למוצר, סטטיסטיקות, פלטפורמה מקצועית לפרסום, ומידע לזיהוי מגמות וביקושים בעולם. איביי פשוט מאוד להפעלה, ומשמש היום כמקור הכנסה עיקרי לכמיליון וחצי סוחרים בארץ ובעולם.
 
מקום הלימודים
חוצות המפרץ ,חיפה .המכללה הרב תחומית.
 
 נושאי הלימוד
- מבוא והיכרות כללית
- חיפוש ושימוש
- מכירה באיביי
- פרסום, שיווק ומודלי מכירה
- כללי מכירה נכונים
- מפיצים, ספקים ותוכניות שותפים
- כלים להקמת חדר מסחר
- יזמות עסקית ,קידום וניהול העסק
- כלים וידע למסחר בפלטפורמה המורכבת ביותר באינטרנט.
- תרגול השימוש באתר למקסם מכירות
- יצירת קהל לקוחות רחב והכנסות שוטפות מהעסק החדש
- הקמת עסק מצליח באינטרנט


תנאי קבלה

 קהל היעד
הקורס מיועד לאלו המעוניינים ללמוד את השימוש בכלים והאסטרטגיות למסחר באיביי, ומקנה הכשרה של מוכרים או רוכשים מקצועיים. הלימודים בקורס כוללים שיטות חשיבה ואסטרטגיות מכירה ורכישה באתר, כללים למסחר בטוח ודרכים לבנייה של אסטרטגיה שיווקית נכונה.

תנאי קבלה
ידע בסיסי באנגלית, היכרות עם האינטרנט.


משך הלימודים

כ-שלושה חודשים , פעם בשבוע .

תעודה / הסמכה

תעודת הסמכה של יועץ וסוכן EBAY מטעם המכללה הרב תחומית


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.