logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

ירושלים
רחוב הלל 24, ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס תמיכה טכנית HELP DESK



מבנה הלימודים

בס"ד

קורס תמיכה טכנית HELP DESK -

פתרון איכותי לכל תקלה
רשתות התקשורת והמחשוב של ארגונים הן קריטיות לפעילות התקינה. תקלות באינטרנט או באפשרויות אחסון ושליחת המידע יכולות ליצור הפסדים כלכליים ונזקים אדירים לחברה. על כן מקנים חשיבות רבה להענקת שירות מהיר ואיכותי לטיפול בבעיה, כדי שלא תתרחש בשנית.

מי שאחראיים על שירות זה נקראים מומחי תמיכה טכנית או טכנאי "Help Desk". במסגרת תפקידם הם מטפלים בכשלים במערכת חלונות, באפליקציות רשת, בשרתי החברה ובמערכות התקשורת שלה. לרוב ניתן מענה זה מרחוק, דרך הטלפון או מערכות לשליטה ממוחשבת.

קורס HELP DESK בא להעניק כלים טכניים חשובים להשתלבות בתפקידי תמיכה טכנית. עולם המחשוב הארגוני מתפתח ללא הרף ורק ממשיך להתקדם משנה לשנה וכך קיים תמיד ביקוש רב למדיי למומחי הלפ-דסק בשוק.

תכנית הלימודים
לאורך הקורס התלמידים רוכשים ידע רב בחומרה ובמבנה רשתות תקשורת של ארגונים גדולים וקטנים. כך הם לומדים איך להעניק מענה יעיל לתקלות ולבעיות שונות שעלולות להתרחש, באמצעות טכניקות כמו השתלטות מרחוק. כמו כן, הם בוחנים טכנולוגיות כמו מחשוב ענן ומערכות הפעלה ומתוודעים לגרסאות העדכניות ביותר בשוק של היום, להגדרותיהן ולאופן השימוש הנכון בהן.

נושאי לימוד:

• זיהוי וטיפול בתקלות
• תקלות בדיסק הקשיח
• משתמשי קצה והדרכתם
• הגדרת הרשת האלחוטית
• אפשרויות התחברות מרחוק
• יישומי וירטואליזציה ומחשוב ענן   
• מנועי חיפוש
• תקלות במעבדים
• מערכת ווינדוס 10
• ניהול  אופיס ותמיכה
• בעיות בחיבור לרשת   
• ועוד


תנאי קבלה

למי מיועדים הלימודים
התכנית מיועדת לבעלי רקע קודם עם עולם המחשבים ומערכות ההפעלה, שברצונם להתקדם מבחינה מקצועית בענף ההייטק. בדרך כלל אין צורך בהיכרות עם שפות תכנות ומספיקה אוריינטציה טכנולוגית קודמת בשימוש במחשב, ברשתות ובחומרה. כך הקורס יכול להתאים גם לחיילים משוחררים ולמי שמעוניינים להתחיל את דרכם המקצועית בעולם ההייטק והתוכנה.

משך הלימודים

מתכונת הלימוד
משך קורס הלפ-דסק הוא לרוב בין כחצי  שנה.
הקורס משלב תרגולים מעשיים בנוסף לשיעורים העיוניים בכיתה. התלמידים יכולים להתנסות בטיפול בתקלות במעבדות המחשבים או במסגרת סימולציות שונות. לקראת סיום הקורס התלמידים צריכים להכין פרויקט גמר יישומי. פרוייקט זה מתקיים לרוב בליווי של מנחה ובו מנתחים צרכים של ארגוני הייטק ומוצאים להם פתרונות טכניים מתאימים.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.