logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס קבלת החלטות מאושרות בורח הפסיכולוגיה החיובית



מבנה הלימודים

פסיכולוגיה חיובית בדרך לקבל החלטות מאושרות

מרצה: ד״ר קרן אור-חן
בית הספר לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת חיפה, בית הספר לרפואה ע״ש רפופורט, הטכניון, בית הספר לסיעוד ע״ש י. זיידה ליד בית החולים בני ציון, מכללת גורדון

האם גם את/ה הגעת לצומת בחיים בה נתקלת בשאלות כמו: האם להישאר בקשר זוגי שאיננו טוב? האם להעדיף קריירה על פני המשפחה או להיפך? האם להישאר במקום עבודה שאינו מתגמל מבחינה מקצועית ו/או חומרית? האם כאשר הגעת לצומת כזה בחיים הצלחת לקבל החלטה נכונה? מהי החלטה נכונה בכלל? האם הצלחת להתמודד עם החרדה שעלתה במצב כזה ואולי זו היא שמניעה אותך? הקורס “פסיכולוגיה חיובית בדרך לקבלת החלטות מאושרות” נוגע בצמתים האישיים שלנו, בוחן את דרכי ההתמודדות איתם ומעורר מחשבה אחרת על איכות חיינו.
הוא נוגע גם בשאלה מהו בכלל אושר? והאם אנו יודעים לזהות אותו.
קבלת החלטות ברוח הפסיכולוגיה החיובית הינה תחום מחקרי המתמקד בחוזקות ובמידות הטובות של האדם מן השורה, כמו גם התנאים והתהליכים שתורמים לשגשוג ולתפקוד מיטבי של אנשים, קבוצות ומוסדות שמובילים אותם לקבל החלטות מתוך מקום של עוצמה.

נושאי השיעורים:

1. לחץ וזרימה

2. הגברת שמחה, רגשות חיוביים ואופטימיות

3. מערכות יחסים בין אישיות

4. מהו לחץ נפשי

5. הכרת תודה והערכה

6. מטרות ותכלית בחיים

7. וכיצד כל האושר הזה מסייע בתהליכי קבלת ההחלטות


תנאי קבלה



משך הלימודים

סדרה של 6 מפגשים בני שעתיים כ״א

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.