קמפוס לימודים

 

השער ללימודים בחול

logo
הלימודים מתקיימים בחול
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי עיצוב בקנדה (תואר ראשון)



מבנה הלימודים

לימודי עיצוב בקנדה (תואר ראשון)
מידע כללי
למי שמעוניין בתואר איכותי באחד ממקצועות העיצוב: עיצוב גרפי, עיצוב אופנה, עיצוב פנים או עיצוב תעשייתי, בקנדה קולג'ים איכותיים המלמדים בשפה האנגלית עם תוכניות איכותיות ללימודי תעודה ותואר ראשון מקצועיים, באווירה קוסמופוליטית תוססת בערים היפות והפסטורליות ביותר בקנדה כגון טורונטו, קיצ'נר, אטווה, וונקובר, מניטובה ועוד...

היכן ניתן ללמוד?
תארים ניתן ללמוד בקולג'ים כמו שרידן קולג', האמבר קולג', ג'ורג' בראון, קונסטוגה קולג' , ובאוניברסיטאות וונקובר איילנד, אוניברסיטת קוונטלין פוליטכניק, ועוד..

מה לומדים?
מסלולי הלימוד לתואר ראשון נמשכים ארבע שנים. סטודנטים לעיצוב בקנדה לומדים הן קורסים עיוניים והן קורסים מקצועיים ופרקטיים המכינים אותם לשוק העבודה כמו למשל התיאוריה והפרקטיקה של מסלולי העיצוב השונים, מעקרונות בסיסיים להפקה של יצירות מוגמרות. כמו כן, ניתן למצוא תכני לימוד שעוסקים בטיפוגרפיה, חללים ציבוריים, עיצוב אתרי אינטרנט, מדיה דיגיטאלית מערכות אינטראקטיביות, עיצוב אריזות, ספרים וכן שורה של אלמנטים אחרים של הסביבה הבנויה.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.