מכללת רמת גן - אקדמי

 

תואר של אוניברסיטה, הצלחה של מכללה

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מכללת רמת-גן פועלת משנת 1990, והינה אחת המכללות הגדולות והוותיקות בישראל, אלפי בוגריה ומוסמכיה השתלבו ומשתלבים במשרות בכירות במשק הישראלי והעולמי.
במסגרת המכללה מתקיימים לימודים חוץ אקדמיים, לימודי MBA של אוניברסיטת Heriot-Watt והיא מהווה את מרכז הלימוד הגדול והוותיק ביותר בארץ של לימודי התואר הראשון של  האוניברסיטה הפתוחה. במכללה לומדים מידי שנה כ- 9000 סטודנטים.
קמפוס המכללה רחב הידיים משתרע על פני 41 דונם, נגיש מכל רחבי הארץ, וכולל קפיטריות, מדשאות, אווירה סטודנטיאלית ופעילות חברתית, חניה חינם, מעבדות מחשבים משוכללות כיתות ואולמות הרצאה חדישים.
במכללה יש מערך גדול של יועצים אקדמיים לתואר הראשון  ויועצי לימודים לקורסי התעודה – יש לכם דלת פתוחה לבוא להתייעץ

ולבנות יחד אתכם את המסלול הנכון והמתאים ביותר- גם מבחינת עיניין אישי וגם מבחינת שעות.  כל יועץ מלווה את הסטודנט מרגע הפניה ועד לסיום התואר ו/או הקורס.

לימודי BA של האוניברסיטה הפתוחה
לימודי התואר הראשון של האוניברסיטה הפתוחה במכללת רמת-גן הינם במתכונת מתוגברת ייחודית ופרונטאלית בלבד, המשלבת את אופן ואופי הלימודים במכללת עם התואר היוקרתי והמכובד של האוניברסיטה הפתוחה, המוערך עד מאוד בקרב מעסיקים במשק.
תכנית הלימודים הייחודית שלנו, 'תכנית המקפצה', כוללת שיעורי תגבור פרונטאליים, מכינות טרום לימודיות, מרתונים לחזרה לפני בחינות, מרכז הדרכה בלמידה וגישה ישירה חינם לאתר הבחינות GOOL.
באמצעות מערכת השעות גמישה יכול הסטודנט לעצב את מועדי הלימוד עפ'י צרכיו ויכולתו ולשלב את הלימודים יחד עם עבודה במשרה מלאה (בוקר, ערב או יום שישי).  במכללת רמת-גן קיים ההיצע הגדול ביותר של קורסים וקבוצות לימוד.
שכר הלימוד הינו שכר אוניברסיטאי, כאשר המכללה מציעה מעל 95 שילובים שונים לתואר ראשון במסלולים כגון: מדעי החברה והרוח, מדעי המחשב, מדעי החיים, הנדסת תעשיה וניהול, הנדסת תוכנה, מדעי החברה (התמקדות בניהול, כלכלה, פסיכולוגיה, תקשורת, חשבונאות, מדע המדינה, סוציולוגיה, חינוך ועוד.
כל אחד יכול ללמוד באוניברסיטה הפתוחה! אין תנאי קבלה ואין צורך בתעודת בגרות מלאה או ציון פסיכומטרי.

היחידה ללימודים חוץ אקדמיים
היחידה ללימודים חוץ-אקדמיים מכינה ללימודי המשך חווייתיים ומעשירים ולבחינות המקנות הסמכה מקצועית של גופים בינ'ל, ממשלתיים ואחרים (כדוגמת מייקרוסופט, משרד התמ'ת, לשכת רואי חשבון, נציבות מס הכנסה ועוד).
הקורסים אצלנו מאפשרים לצאת עם מקצוע תוך שנה ומעניקים לסטודנטים ידע תיאורטי ובעיקר פרקטי, שישמש אותם בשוק העבודה,  אלו כלים יישומים למי שיעסוק בתחום- תחביב או כמקצוע.   חלק מהקורסים אף מקנים נקודות זכות באוניברסיטה הפתוחה.
רמת ההוראה ביחידה ללימודים חוץ-אקדמיים גבוהה ביותר, המשמרת את האיכות והרמה האקדמית של מכללת רמת-גן.   המרצים ביחידה הם מהמובילים בפרקטיקה ובאקדמיה בישראל ובעלי ניסיון רב בהכנה לבחינות ההסמכה.  חלקם הם אלו שכותבים את הספרות לכל הקורסים בארץ . 
שיעורי ההצלחה של הסטודנטים בקורסים השונים אצלנו הם מהגבוהים ביותר בארץ בזכות ניסיון המרצים שלנו.
ביחידה מתקיימים לימודי תעודה והעשרה בתחומים מגוונים:  
  המרכז למקצועות המחשב
  המרכז למקצועות החשבונאות
  המרכז למקצועות הניהול
  המרכז למקצועות שוק ההון והפנסיה
  המרכז למקצועות הנדל'ן
  המרכז למקצועות היין
  המרכז למקצועות התיירות
  המרכז למקצועות המזכירות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.