מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה הטכנולוגית רופין - הנדסאים?

השאר פרטים ונציג המכללה הטכנולוגית רופין - הנדסאים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בעמק חפר
עמק חפר

מפת הגעה

קמפוס רופין
שער 1 המכללה הטכנולוגית רופין
המשך...
strip

הנדסאי חקלאות



מבנה הלימודים

חקלאות (בעלי חיים-רפת) , ברופין היא יחידה ומיוחדת בישראל ובעולם כולו. המגמה הוקמה על מנת לספק את הצורך הגובר באנשי מקצוע משכילים בענף החלב בישראל, ברכזי רפתות קיבוציות ומושביות, במנהלים של רפתות מאוחדות ולמנהלים של רפתות ענק המוקמות בימים אלו ברחבי העולם.

תוכנית הלימודים במגמת הנדסאי חקלאות כוללת הכרות מעמיקה עם הפרה הבודדת והעדר, מבחינה אנטומית ופיסיולוגית, גנטיקה ופוריות, מחשוב ובקרה, ניהול וכלכלה, ממשק והזנה, מבנים ואיכות סביבה, שלוחות הרפת השונות ווטרינריה.

תכנית הלימודים כוללת:

תכנית הלימודים מחייבת לימודי מבואות, קורסי רקע וקורסי התמחות.

קורסי המבואות והרקע - מתמטיקה, אנגלית, סטטיסטיקה, כימיה, ביוכימיה, אנטומיה ופיזיולוגיה, מחשבים, גנטיקה, כלכלה ועוד.

קורסי ההתמחות ברפת - אוטומציה, מחשוב ומבנים ברפת הזנה, תכנון מנות, מרכזי מזון, ממשק הזנה, גידולי מספוא ושימור מזונות, טיפוח, פוריות והזרעה מלאכותית, בריאות הפרה והעדר, היבטים כלכליים ותכנונים בענף הרפת.

הסטודנטים נבחנים בארבעה מבחנים חיצוניים (ארציים): בריאות, אוטומציה, כלכלה, הזנה.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות

תכנית הלימודים ייחודית, מרוכזת על בסיס יומיים בשבוע ומאפשרת לסטודנטים להמשיך ולעבוד ברפתות: כמו כן, התוכנית לוקחת בחשבון את צרכי השטח ומתעדכנת בהתאם.

בשנת הלימודים השניה יבצעו הסטודנטים פרויקטים שמטרתם להוכיח יכולת אינטגרציה של החומר הנלמד. כל הפרויקט יכלול  סטאג' בן 3 חודשים ברפת ו5 ימים בשטח עם ווטרינר שבסופם יגיש הסטודנט דו"ח ויבחן עליו.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.