וובוקס

 

שירותי מחשוב ענן

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
תל אביב, בן יהודה 32
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס CRM



מבנה הלימודים

מידע כללי
קורס יישום וקסטומיזציה Dynamics CRM 2016 מקנה את עקרונות השימוש והתפעול במערכת ניהול קשרי הלקוחות העדכנית ביותר של מייקרוסופט Microsoft Dynamics CRM 2016 . הקורס שם דגש על כל שלבי העבודה עם מערכת ה- CRM החל משלב האפיון וההגדרות וכלה בשלב הטמעתה.

נושאי לימודים
תכנית הלימודים בקורס CRM דואגת להכשיר את בוגריה במיטב הידע, המיומנויות והכלים בתחום, וזאת על ידי שילוב של לימודים עיוניים ותיאורטיים מקיפים ומעמיקים לצד שלל תרגולים והתנסויות מעשיות, כך שהכשרת הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה.

הקורס מספק ארגז כלים לצורך התאמה של מייקרוסופט דיינמיקס CRM בתצורה העדכנית ביותר שלה, בגרסת 2016 וזאת כדי לענות על הצרכים הייחודיים של עסקים.

הקורס מכסה את הנושאים של אבטחה, יצירה והתאמה של ישויות, עיצוב טפסים וטבלאות, לוג שינויים ופתרונות. הקורס עוסק בכל נושא בנפרד וכחלק מהמכלול כדי לספק פתרון מלא ואפקטיבי.


תנאי קבלה

קהל יעד
בין שאתה משתמש קצה שרוצה להעמיק את הידע והשליטה שלך במוצר ובין שאתה מעוניין לרכוש את הכלים ליישם ולהטמיע את המערכת בבתי עסק, הקורס יספק לך את המענה הדרוש ואף יותר מכך.

תנאי קבלה
בשונה מקורסים אחרים בתחום, הקורס המוצע ע"י חברתנו אינו מצריך ידע מוקדם, או עמידה בתנאי סף. הקורס פתוח הן למשתמשי קצה שלהם היכרות מוקדמת עם המערכת והן למי שמגיעים ללא רקע מוקדם.


משך הלימודים

משך לימודים
קורס היישום והקסטומיזציה Dynamics CRM 2016 הינו בהיקף של 30 ש"א.
הקורס מועבר ב- 6 מפגשים בני 5 שעות כ"א במתכונת דו שבועית (סה"כ 3 שבועות) 
הקורס מועבר בשעות אחרה"צ והערב כך שגם אם אתם אנשים עובדים (או עסוקים מכל סיבה אחרת) תוכלו להשתלב בלימודים מרתקים אלו בנוחות יחסית, בשעות והזמנים המתאימים לכם ביותר.


תעודה / הסמכה

תעודה
בוגרי קורס CRM, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יהיו זכאים לתעודת גמר מטעם Webox Academy ומרצה הקורס מר יניב ארד.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.