logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי פוטותרפיה בשילוב אמנויות



מבנה הלימודים

קורס פוטותרפיה בשילוב אמנויות - הצילום כראי הנפש

מרכזת התוכנית: נירה שירן-מזרחי (M.Ed)

התוכנית מיועדת להעניק כלים טיפוליים משולבים על בסיס הפוטותרפיה. תרפיה באמנויות עוסקת בתחום ההבעתי של האדם, ומאפשרת התפתחות אישית באמצעות המתווך: הצילום, התנועה, מוסיקה-קול, כתיבה ודרמה. תחומים אלו ישולבו בקורס כחלק מעיבוד חוויית הצילום, ויעשירו את הלומדים בתכנים טיפוליים חדשים ובאפשרויות הגלומות באמנויות השונות ככלי טיפולי.
 
מקום הלימודים
תל אביב
 

מטרת קורס פוטותרפיה
 במהלך הקורס, התלמידים יפגשו עם מנחים מתחומי האמנות השונים בהתנסות פעילה בעקרונות הפוטותרפיה ובכליה בשילוב עם תחומי אמנות שונים. תהליכים של חוויה ועיבודה יקנו למשתתפים ארגז כלים: בצמוד לחוויה ולתובנות, נלמד כיצד להשתמש בחומרים ובכלים אלה בשדות הטיפוליים, חינוכיים או הדרכתיים של המשתתפים.

קהל יעד
הקורס מומלץ לבוגרי מסלולי טיפול בתחומים השונים - פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מטפלים בתחומי האמנויות.
 
נושאי הלימוד
במפגש הטיפולי הצילום מהווה מתווך עכשווי לעיבוד החוויות הפנימיות. שילוב אמנויות נוספות כמו אמנות חזותית, כתיבה, דרמה ומוסיקה, מעצים את החוויה ומשלים אותה ופותח כר נרחב של אפשרויות לביטוי אישי משמעותי בתהליכי התפתחות אישיים.
בנוסף, התהליך מסייע לעיבוד תובנות שעולות מתוך החוויה על ממנת ליצור התמרה ושינוי. גם במסגרות שאינן טיפוליות, הצילום עשוי לשמש כלי חשוב בפיתוח יצירתיות, תקשורת, מודעות, העצמה ועוד.

עם המורים בקורס זה נמנים נירה שירן-מזרחי (מרכזת התוכנית),  גב' אביה עוזני, שמרת אלכסנדרון,


תנאי קבלה

ראיון אישי


משך הלימודים

לימודי בוקר או ערב פעם בשבוע. מסלול חד שנתי.
הלימודים כוללים 130 שעות, ונחשבים למסלול המקצועי ביותר הקיים כיום בשוק הלימודים, הן בכל האמור בתכנים והן בכל מה שנוגע לרמת המרצים.


תעודה / הסמכה

הסמכה
סטודנטים אשר יעמדו בכל חובותיהם ויסיימו בהצלחה את התוכנית פוטותרפיה בשילוב אמנויות יהיו זכאים לתעודת גמר של חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.