ירוק

 

בית ספר לתקשורת חזותית

logo
הלימודים מתקיימים בקיבוץ עינת ליד פתח תקוה
פתח תקוה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס עיצוב גרפי



מבנה הלימודים

קורס עיצוב גרפי

*אין אפשרות לשלם בעת הזו על חשבון הפקדון

לכל מי שרוצה להתמקצע בתחום, לימודי עיצוב גרפי יכשירו אתכם לעבודה עם התוכנות העדכניות ביותר עם מחשבי איימק חדישים, אך בעיקר, הלימודים ילמדו אותכם לחשוב כמו מעצבים ולהוציא את הפוטנציאל שבכם אל הפועל. באמצעות קורס עיצוב גרפי באזור ראש העין תוכלו ללמוד בקיבוץ פסטורלי את רזי המקצוע באמצעות הצוות המקצועי שלנו. את הלימודים מלווה צוות מורים מנוסה המגיע מתוך העשייה העיצובית העכשווית עם שנים של נסיון. נלמד אותכם לחשוב באופן אומנותי ומסחרי, איך לקחת רעיון התחלתי ולהפוך אותו למוצר מוגמר עם מסר ועיצוב מקצועי.

הלימודים מורכבים משני חלקים:
החלק הראשון בן 50 שיעורים שיהווה את לימודי היסודות לעיצוב הגרפי. בשיעורים אלה נלמד את יסודות העיצוב הגרפי ונתמקצע בהם. נעשה היכרות עם התוכנות העיקריות העומדות לרשות המעצב: פוטושופ, אינדיזיין ואילוסטרייטור ונלמד לררתום אותן כדי להוציא לפועל את הרעיונות העיצוביים שלנו. בחלק זה נלמד איך לעצב כרזה, מודעה, דף אינטרנט, כרטיס ביקור, לוגו, אריזה ,עטיפה של ספר ועוד... ניצור קמפיין מיתוגי עם לקוח אמיתי אותו נלווה בתהליך האפיון, יצירת השפה העיצובית שלו, יצירת הלוגו, כרטיס ביקור, ניירת המכתבים, ודף האינטרנט. נקבל משוב אמיתי מהלקוח כדרך של נסיון בשוק העבודה.  החלק השני בן 30 שיעורים יהווה נדבך נוסף ועיקרי להפיכתכם למעצבים היכולים להתחיללעבוד. בשיעורים אלה נמקצע אתכם בעיצוב ונלמד עיצוב בפלטפורמה אינטרנטית המותאמת למחשבים ולמובייל.      
אנו רוצים שבתום הקורס תצאו עם הידע המתאים ולא פחות חשוב,עם תיק עבודות מרשים שיכניס אתכם לעולם העבודה. השיעורים מועברים בקיבוץ עינת, מקום אידיאלי למחפשים קורס עיצוב גרפי ראש העין, קורס עיצוב פתח תקוה או בכל אזור אחר במרכז הארץ.

נושאים עיקריים שנלמד בקורס:
- הכרת יסודות העיצוב ופיתוח דרכי חשיבה יצירתיות.
- הכרת עולם הפרסום והשיווק. איך מתאימים עיצוב לעולם הפרסום. 
- גיבוש תפיסה עיצובית: מיתוג, תדמית, לוגו, גריד, קומפוזיציה.
- לעצב מוצר: עיצוב בתלת מימד, עיצוב מוצרים מורכבים ואריזות שונות.
- עבודה במשרד פרסום. קופירייטינג, כתיבה שיווקית.
- צילום. הבנת החשיבות של צילום לעיצוב הגרפי. נלמד טכניקות, בניית קומפוזיציה, תאורה והשפעותיה    ועוד...
- איור. איור קלאסי ודיגיטלי. הכוח שבאיור ושימושיו על ידי המעצב הגרפי.
- עיצוב לאינטרנט. הכרת הכלים הטכניים לביצוע ופיתוח חשיבה עיצובית עבור אתרים, באנרים למחשב ולמובייל.

למי מתאימים הלימודים?
-לכל מי שאוהב עיצוב גרפי ורוצה להכיר היטב את תחום העיצוב לפרינט ולאינטרנט
-למי שרוצה לשנות מסלול מקצועי בחיים ותמיד רצה להתעסק בעיצוב גרפי קלאסי ועיצוב אתרים
-למי שאוהב טכנולוגיה ועיצוב איכותי ורוצה לשלב בינהם
-למי שרוצה ללמוד במקום ייחודי, באוירה אחרת עם צוות מורים מקצועי

צוות המורים בקורס:
אילת יהודה - מעצבת גרפית עצמאית בוגרת בצלאל. בעלת נסיון של למעלה מ 20 שנה בעלת נסיון רב בעבודה מול חברות גדולות ובינוניות.
אורי שני - בוגר בית הספר ויטל לעיצוב גרפי. לאורי נסיון רב של למעלה מ 15  שנה  כמעצב. את דרכו החל במשרדי פרסום גדולים כגון כ״אדלר - חומסקי״ ו״שלמור אבנון עמיחי״ ובמשך הזמן הפך למעצב עצמאי. היום אורי עוסק בעיצוב גרפי ומיתוג לעסקים במקביל לעבודות האמנות שהוא עושה בעץ.
אפרת כהן - בוגרת ויצ״ו חיפה עם נסיון עשיר בעולם הפרסום בחברות גדולות. מתמחה במיתוג ואיור.
 ג׳ודית שני - בוגרת בצלאל ומרצה בכירה בבצלאל ומנהלת מגמת תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון. באמתחתה 20 שנות נסיון בהוראה ויצירה. ג׳ודית היא אמנית הרבה לפני שהיא מורה. מרצה בחסד!
ענר גרין - צלם עצמאי. עוסק בצילום עיתונות ובצילום סטודיו. מתמחה בצילומי  מזון (פורטל המסעדות 2Eat)ֿ. אוהב לצלם נוף ופרוייקטים חברתיים דוקומנטריים. בוגר ״מסע אחר. המדרשה לצילום גאורגרפי״ במסלול הרב שנתי. מלמד צילום  באוניברסיטאות בן גוריון ובר אילן. מייסד בית ספר ״ירוק״.



הסטודיו בו מתקיימים הלימודים

הסטודיו נמצא בקיבוץ עינת וטובל באוירה ירוקה ופסטורלית הרחק משאון העיר ולחץ העבודה. זה המקום לנקות את הראש מטרדות היומיום ולקבל השראה.
כיתת הלימוד מאובזרת במחשבי Imac חדשים של אפל. מחשבי אפל ידועים בהתאמתם המושלמת לעבודה עיצובית בכלל ועיצוב גרפי בפרט. מחשבי ה  Imac בכיתה מצוידים במסכים איכותיים וגדולים הנוחים לעבודה. כיתת הלימוד מתאימה מאד ללימוד קבוצות קטנות של עד 10 תלמידים בכיתה ומבטיחה אוירת לימודים ייחודית.
 
התוכנות בהן נשתמש בלימודי העיצוב הגרפי
אנו משתמשים בגרסאות העדכניות ביותר של תוכנות העיצוב המובילות בשוק.
 
Adobe Photoshop CC - פוטושופ הינה תוכנת עיבוד התמונה והעיצוב הנפוצה והידועה ביותר בעולם. התוכנה משמת מגוון רחב של בעלי מקצוע החל ממעצבים גרפיים, צלמים, מעצבי אתרים ומודעות, עורכי וידאו ועוד...
התוכנה היא פלטפורמה מצוינת לכל צורות העיבוד הגרפי והעיצוב לאינטרנט. בפוטושופ משתמשים להרבה מאד אלמנטים גרפיים שאנו רואים מדי יום באתרים ובפרסומות.
Adobe Indesign CC - אינדיזיין הינה תוכנת העימוד המועדפת על מעצבים גרפיים מכל העולם. התוכנה היא כלי העבודה בו
כל מעצב יכול ליצור כרזות, פוסטרים, כרטיסי ביקור, דפי אינטרנט ועוד. תוכנת אינדיזיין נועדה ליצור קומפוזיציות לעיצוב בפרינט או בסביבת אינטרנט.  
 Adobe Illustrator CC - אילוסטרייטור הוא כלי מיוחד המתמחה ביצירת עיצובים וצורות שונים בתלת מימד, עיצוב לוגו, עיצוב
צורות ייחודיות ולמעשה כל דבר העולה על הדמיון של המעצב. זהו כלי מרכזי עבור מעצבים גרפיים העוסקים בעיצוב לוגו, אריזות מוצר או מאיירים.

למה ללמוד אצלנו עיצוב גרפי?
* מורים איכותיים וסביבת לימודים מקצועית ותומכת.
* כיתת מחשבי IMAC מתקדמים עם הגרסה המעודכנת ביותר של התוכנות הגרפיות.
* כיתות קטנות. באחריות!
* יחס אישי וגמישות מקסימלית עבור כל תלמיד ותלמידה.
* מקום קרוב הביתה בסביבה כפרית ופסטורלית.
 


תנאי קבלה



משך הלימודים

לימודי עיצוב גרפי נערכים פעמים בשבוע  במתכונת ערב או פעם בשבוע במתכונת בוקרמרוכזת.בית הספר באזור ראש העין ופתח תקוה עם יום נוסף לתרגול חופשי וביצוע התרגילים בקורס.

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.