מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

קורס תחזוקת סמארטפונים, טאבלטים וניהול מעבדה- מתקיים בתל אביב, חיפה וירושלים



מבנה הלימודים

*מוכר לפקדון לחיילים משוחררים.

תיאור הקורס:
שוק הסמארטפונים והטאבלטים נמצא בעליה מתמדת ומרשימה. בישראל נמכרו כיום מעל שני מליון מכשירים. ורמות השימוש הגבוהות יוצרות דרישה לשרות תיקונים ותמיכה. עולם הסמארטפונים והטאבלטים הוא דינמי. גרסאות ומערכות הפעלה משתנות ומתעדכנות מספר פעמים בשנה ומכשירים חדשים נכנסים לשוק כל הזמן. קורס טכנאי סמארטפונים, טאבלטים וניהול מעבדה בא לענות על הצורך הגובר לטכנאי סמארטפונים ומנהלי מעבדות. הקורס פותח ע"י שי מזרחי, מנהל אקדמי של הקורס, המנהל את אתר הסלולר הגדול בישראל iPhones.co.il מחלוצי התחום ומובילי הדעת והניסיון שבתחום הסלולר, בעל ניסיון וידע עשיר בתחום הסלולר.
מטרת הקורס,לאפשר ללומדים להתמודד בהצלחה עם אותם שינויים דינמיים, ללמוד את מבנה המכשירים השונים על מערכות ההפעלה שלהם, ללמוד שיטות ונהלי עבודה במעבדה, לקיים ולנהל תמיכה ושירות ללקוחות.
הקורס שם דגש מיוחד על הבנה מקיפה של עולם התכנה – גרסאות מערכות ההפעלה של מכשירי הסמארטפונים והטאבלטים, וממשיך בלימוד מעשי של עולם החומרה –  רכישת חלקי חילוף, תיקוני מכשירים, פתיחתם והגישות השונות לזיהוי, אפיון ותיקון תקלות. התרגול המעשי יכלול התקנת מערכות הפעלה שונות על מכשירים, תיקון רכיבים תקולים, מסכים, מנגנוני הדלקה, כפתורים ומנגנונים נוספים.
בתרגול המעשי המתקדם נכיר את מעבדת התיקונים על כליה, נתרגל הלחמות רכיבי SMT, נעבוד עם ציוד מעבדה חדיש ומתקדם ונלמד את יסודות החשמל והאלקטרוניקה הנחוצים לניהול מעבדת סמארטפונים. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב כטכנאים במעבדות השונות בבתי עסק, חברות,  וליזמים מבניהם - אף כעצמאיים.

יתרונות הקורס:
• המסלול כולל עבודה מעשית על מכשירי סמארטפון וטאבלט
• ציוד מעבדה חדיש מהמתקדמים ביותר
• הקורס מועבר בגישה לימודית המדגישה את עקרונות התנהלותו של הטכנאי כעצמאי בעל עסק
• פרויקט הגמר בקורס יאפשר לבוגרים לממש את לימודיהם בקורס על ידי ביצועו על מקרה אמיתי
קהל יעד
הקורס מיועד למשתמשי סמארטפונים בעלי זיקה טכנית, המעוניינים להכיר את עולם הסמארטפונים והטאבלטים מצידו התכנתי והחומרתי ולרכוש ידע תיאורטי ומעשי שיאפשר להם לעבוד כטכנאים – שכירים ועצמאיים כאחד.
 
נושאים:
-מבוא לעולם הסלולר, ניהול קבלת מכשיר - תסריט עבודה מול לקוח
-מערכת הפעלה iOS ותכנת iTunes - לימוד מקיף
-אייפון iOS - כלי עבודה מתקדמים לטכנאים ופריצות
-מערכת הפעלה Android - לימוד מקיף
-תכנת KIES - כלי ניהול הנתונים של Samsung
-התמקצעות במכשיר ה - iPhone - מעבדה
-התמקצעות במכשיר Sumsung Galaxy- מעשי
-טאבלטים - מכשיר iPad - מעשי
-הלחמת רכיבים אלקטרוניים וטיפול בנזקי קורוזיה - מעשי
-קבלת מכשיר לתיקון, ניהול עסק



תנאי קבלה



משך הלימודים

160 שעות,  מתקיים גם בירושלים. מתקיים גם בלימודי בוקר וגם לימודי ערב.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.