מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ג´ון ברייס תל אביב?

השאר פרטים ונציג ג´ון ברייס תל אביב יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
חיפה
ירושלים
תל אביב

מפת הגעה

סניף ירושלים
הגן הטכנולוגי בנין 1 כניסה 1, ירושלים
המשך...
סניף תל אביב
חומה ומגדל 29 תל-אביב
המשך...
סניף חיפה
ההסתדרות 46, חיפה
המשך...
strip

מסלול CCNP ערב



מבנה הלימודים

הקורס מוכר כפיקדון לחיילים

מקנה לך כלים ומיומנויות כיצד להציג ולשווק את כישוריך ומבצעת הפנייה וקישור לחברות פוטנציאליות בתחום העסוק רלוונטי. John Bryce משקיעה משאבים רבים על מנת לסייע לבוגריה להשתלב באופן המוצלח והמתאים ביותר בשוק העבודה.

נושאי הקורס

המסלול נבנה לשם הקניית יכולות מתקדמות לניהול מקצה לקצה של תשתיות תקשורת בליבת הרשת ואפליקציות המיושמות בקצווי הרשת כגון Wireless אבטחת מידע ותעבורת קול.

המסלול בנוי משלושה קורסים

Implementing Cisco IP Routing ROUTE 52 שעות

מסלול CCNP ערבCisco CCNP Courses for Network Professionals

רקע כלליהתפתחותה העצומה של רשת האינטרנט כרשת תקשורת גלובלית והשקעת המשאבים העצומה כחלק ממגמה כלל עולמית בתשתיות האינטרנט שוק התקשורת הלוויני השוק הסלולארי חברות הכבלים והטלפוניה וכן הצורך בבניית רשתות תקשורת ארגוניות וקישורן לאינטרנט יצרו דרישה עצומה למקצועני תקשורת השולטים בטכנולוגיות מתקדמות בפלטפורמות וציוד תקשורת מתקדם ובמערך התשתיות בארגונים.CCNP CISCO CERTIFIED NETWORK PROFESSIONAL הינו תואר נדרש וחם בשוק התקשורת. ניתן לראות את מומחי התקשורת בעלי התואר הנכסף עוסקים בתכנון רשתות תקשורת ניהול התקנת תשתיות התקשורת בקרה ותחזוקה שוטפת של רשתות רבות עתירות טכנולוגיה.

על המסלול

חברתCISCO הנה מובילת תשתיות האינטרנט בעולם. מעל 85 מתשתית התקשורת ברשת האינטרנט בעולם כולו מבוסס על ציוד CISCO המסלול המוצע לך הינו ייחודי וראשון מסוגו בישראל בכיסוי הרחב של הנושאים המרכזיים כיום בעולם התקשורת בתרגול המעשי המתבצע במעבדות מתקדמות וביישום טכנולוגיות עכשוויות. במסגרת הקורסים יקבלו החניכים למעשה את כל הידע לצורך הכנתם להסמכה רשמית לתואר CCNP.מסלול CCNP כולל שלושה מודולים המקבילים לשלוש הבחינות הנדרשות להסמכת CCNP וכוללים בניית תצורות רשתות מורכבות ניתוח מצב הרשת ואיתור תקלות.הקורס יימשך 156 שעות אקדמיות וייערך פעמיים בשבוע בשעות אחרי הצהריים.

קהל יעד

בעלי תעודת CCNA או ידע מקביל המעוניינים לקדם את יכולותיהם בתחום תקשורת הנתונים.

בעלי ידע בתקשורת נתונים שמתכוונים להיות מנהלי רשתות.

מהנדסי תמיכה ומהנדסי מערכת בעלי ניסיון בבניית ותחזוקת רשתות תקשורת.

מטרות

הקניית רקע מתאים לבחינות ה CCNP.

הכשרה הולמת בתחום CISCO הכוללת עבודה מעשית בציודי ענק התקשורת.

הכשרה מתאימה לצורכי שוק העבודה עם דגש על נושאים פרקטיים.

מיקום הקורסים

תל אביב


תנאי קבלה

בעלי תעודת CCNA או ידע מקביל

אנגלית טכנית ברמה טובה קריאה והבנה

המעוניינים ידרשו להציג תעודת CCNA או לעבור מבחן כניסה ברמה של CCNA.

במידה ויידרש רענון חומרי הCCNA המעוניינים יוכלו להשתתף באחד מקורסי ההכנה לCCNA המוצעים עי NET BRYCE.


משך הלימודים

150 שעות 17:00-21:45.

תעודה / הסמכה

כל בוגר קורס אשר יעבור בהצלחה את מבחני הקורס יקבל תעודות רשמיות של NET BRYCE ושל CISCO על סיום מוצלח של כל אחד משלושת הקורסים שבתכנית.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.