logo
הלימודים מתקיימים במפרץ חיפה צומת ק. אתא
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול רשתות תקשורת MCSA



מבנה הלימודים

ההסמכה מאפשרת ללומד להתמחות כמהנדס רשת בכיר המוסמך מטעם מיקרוסופט לבצע בארגון
את כל מגוון התפקידים במערכת ההפעלה החדשה Windows Server  2012 :
- מנהל רשתות ארגוני מנהל.
- מנהל מערכות IT ,
-  מנהל אבטחת מידע.

הסמכת MCSA קונבנציונאלית מיועדת לעוסקים או המעוניינים לעסוק בתכנון, עיצוב ופריסה של מערכות ופתרונות שרת המבוססים על מערכות Microsoft Windows בחברות בגודל בינוני ומעלה, בעלי תעודת MCSA או רקע מקביל. סוגי תפקידים קשורים: מהנדס מערכות, מהנדס רשתות, מנתח מערכות, מנתח רשתות או יועץ טכני.

הסמכת MCSA: Windows Server משלבת בין הצורך של החברות והארגונים ליצור הפרדה בין אנשי רשת לבין מומחים באבטחת מידע. למעשה זו ההסמכה הראשונה המשלבת מומחים לתכנון, עיצוב ויישום מערכות אבטחת מידע מתקדמות על פלטפורמות מבית מיקרוסופט. ההסמכה מאפשרת כאמור לארגונים, למעסיקים וללקוחות פוטנציאליים להתרשם מאנשים מיומנים בעלי תעודה המוכיחה מקצוענות בתחומי אבטחת המידע.

מטרת הקורס
הקורס מאפשר רכישת מקצוע נדרש בתחום ניהול הרשתות בטכנולוגיות מיקרוסופט הפופולאריות בשוק הישראלי, הקורס מתבסס על הסילבוס המקורי של מיקרוסופט עם התאמות לשוק ההיי-טק בישראל.

הקורס משלב תיאוריה ומתודולוגיה בשילוב פיתוח מיומנויות הנדרשות ממנהל רשת בשילוב עבודה מעשית רבה.



תנאי קבלה

• 12 שנות לימוד מבחן ברמה של בגרות באנגלית 3 יחי"ל מתמטיקה 3 יח"ל .
• מבחן מיון והתאמה
• ראיון ויעוץ אישי


משך הלימודים

340 שעות.



תעודה / הסמכה

זכאות לתעודת גמר
למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם מכללת אינטלקט אקדמון.

לעומדים במבחני ההסמכה של חברת מיקרוסופט תוענק תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה- ניהול רשתות תקשורת MCSA  ותעודה בינלאומית של חברת מיקרוסופט.



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.