logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן, חיפה, ירושלים, כפר סבא, קריית שמונה ואונליין
חיפה
ירושלים
כפר סבא
קרית שמונה
רמת גן
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הכשרת מנחי הורים לתינוקות ופעוטות עם התמחות: הורות ראשונית לאחר לידה, שינה וליווי התפתחותי



מבנה הלימודים

הימים הראשונים לאחר הלידה והתקופה הראשונית מביאים איתם הרבה אושר ושמחה לצד זה החודשים הראשונים לאחר הלידה, דורשים מההורים השקעה רבה ואנרגיות המוקדשות ללמוד ולהכיר את התינוק החדש, לאחר הלידה מתעוררים גם אתגרים וקשיים שונים של ההסתגלות למצב החדש שעלול להיות קשה מהצפוי.

כשההורים לא ישנים בלילה יש ירידה ברמת הסבלנות ובהכלה הרגשית שלהם ולפעמים אף עשויה להיות פגיעה בריאותית, רגשית וגופנית, וכתוצאה מכך קשה להם לתפקד בצורה טובה בעבודה וכהורים.

בעזרת תמיכה משמעותית סובלנית והכוונה מקצועית, ניתן להתגבר ביתר קלות ומהירות על הקשיים האופייניים לתקופה ולהיכנס למסלול מסודר ונוח, מהנה, ורגוע.

גישת ההנחיה הנלמדת בקורס ייחודית לרשת עידן ההורות ומתבססת על פיתוח יסודות האינטליגנציה הרגשית בשילוב כלים מגוונים מן הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה ומדעי ההתנהגות ומכשירה מנחי הורים המלווים משפחות ומסייעים להן באופן מקצועי ללמוד דרכי תקשורת חדשות לאווירה נעימה יותר בתוך המשפחה ולקבלת הסמכות ההורית.
אנו מתאימים את אופן הייעוץ לסגנון ההורות הקיים בבית לגילאי הילדים,  ולצרכי המשפחה. התהליך הינו הדרגתי תוך אימוץ השינויים למארג המשפחתי. ההורים מקבלים תמיכה בקשיים היומיומיים תוך כדי קבלת הנחיות כיצד לבצע את הדברים אחרת.

ייחודיות הקורס : 
תכנית  מעמיקה ומורחבת שברכזה היולדת והתינוק ,בקורס נדבר על עולמה הרגשי של היולדת והתפתחות התינוק עד גיל שנה וחצי .
נלווה את היולדת מרגע הלידה  עם כלים נכונים של הורות ראשונית, הרגלי שינה וליווי התפתחותי של התינוק .

מטרת  הקורס:
להסמיך מנחים מקצועיים בייעוץ והדרכה להורים גיל שינה עד שנה וחצי תוך התמחות בכל השלבים שמלווים תינוק בגילאים האלו .
לתמוך בנשים רבות מחפשות את עצמן בתוך האימהות ,לתת להן תמיכה רגשית להבין את מהם שלבי התפתחות של התינוק בגילאי  אפס עד שנה וחצי , איך עוזרים לתינוק לעבור משלב לשלב  בצורה נכונה ,ואיך יודעים אם חס וחלילה משהו לא בסדר.
מה עושים כשהתינוק לא ישן, ואיך לעזור לו לפתח הרגלי שינה טובים.
הדגש בקורס הוא על תקשורת נכונה ומערכת היחסים בין הורים וילדים.
בקורס נלמד להכיר את עולמו הרגשי של הילד, להבין את האופן בו הוא חווה את העולם, ועל סמך אלו לעזור לו ולמשפחה.

הידע הנרכש בקורס מאפשר הדרכה וליווי של הורים הן במסגרת קבוצתית לצורך לימוד תוך כדי שיתוף, והן במסגרת פרטנית להתייחסות אישית לבעיות העולות במשפחה.

נושאי הלימוד :
אינטליגנציה רגשית מהי?
דכאון לאחר לידה, מעבר לשלישייה, זוגיות עם הורות .
התקשורת שבין הורה לתינוק, צרכיו הבסיסיים של התינוק בפן הפיזיולוגי
והרגשי, הנקה, התמודדות עם בכי, זוגיות לאחר לידה, מיקום האב במשפחה, טיפול יומיומי בתינוק, חשיבות השינה ופיזיולוגית השינה בינקות, גורמים לקשיי שינה, התמודדות עם בכי ותסכול, ,הקניית הרגלי שינה ,עיבוד חווית הלידה.
התפתחות מוטורית ,התפתחות חושית , שלבי התפתחות לפי חודשים.
הנחיית הורים להכרה ופיתוח של קשת הרגשות אצל הילד , פיתוח כישורים רגשיים וחברתיים, ביסוס הסמכות ההורית.


תנאי קבלה

הקורס מתאים לאימהות שעושות הסבה מקצועית, מורים, גננות, יועצים חינוכיים, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, מטפלים משפחתיים, יועצים חינוכיים, מטפלים באומנות, מטפלים בעזרת בע"ח, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, מגשרים.

משך הלימודים



תעודה / הסמכה

תעודה של הכשרה מקצועית עבור כל התמחות

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.