מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג BDO האקדמיה לפיננסים?

השאר פרטים ונציג BDO האקדמיה לפיננסים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

BDO האקדמיה לפיננסים

היי מיכל, תודה רבה מקרב לב על ההשקעה האדירה שלך
גד שנהב

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בת"א
תל אביב
strip

קורס מכירות ברשת – AMAZON –



מבנה הלימודים

קורס המלמד בשיטה חדשנית, כיצד למכור באתר אמזון מוצרי מותג פרטי – Private Private Private Private Private LabelLabel Label.

מסחר אלקטרוני הוא השיטה המוכחת למקסם את ההכנסות באינטרנט.

קורס נוסחת ההצלחה יחד עם הסודות, התהליכים והשיטות המוכחות שילמדו, יובילו אתכם לפריצות דרך ולגידול ניכר ברווחים. גם אם עוד לא סחרתם באינטרנט, הקורס הזה מעניק אפשרות נדירה להתחיל לסחור מיד עם ארגז הכלים וההכשרה

הטובים ביותר שיש – ולהתחיל להרוויח היטב!
במשך כל הקורס נעניק לכם ליווי צמוד של המנטורים המקצועיים שלנו. על כל שאלה תקבלו מענה מהיר בקבוצת פייסבוק סגורה וסודית, עם המון תמיכה ועידוד; בקבוצה תקבלו את כל המידע הנדרש, ותצרו קשרים חבריים ועסקיים לכל החיים.
אלה הם הגורמים המשמעותיים והמוכחים שיובילו אתכם להצלחה באמזון יחד איתנו, יד ביד.רס דיגיטלי

הקורס נפרש לאורך 100 ימים של לימוד וליווי הניתן במספר דרכים:

ליווי ואימון הניתן מאנשי מקצוע מעולים
ליווי ימשך בכל 100 הימים, כולל מענה לכל שאלותיך, דרך קבוצת החברים הסגורה והסודית באינטרנט. אתם הולכים לצבור הרבה ידע ויכולות, רבות מהן תודות לשאלות של תלמידים אחרים, ולתשובות שהם מקבלים.

שיחת יעוץ אישית, אחד על אחד עם המנטור/ית שלך - במהלך הקורס תתקיים שיחת סקייפ אישית שלך עם המנטור, בשיתוף מסך. בשיחה זו, שתארך כרבע שעה, תקבל יעוץ פרטני להתמקדות והחלטה לגבי מוצר ראשון איתו תצא לדרך.
מפגש קבוצתי מעשיר ומעצים, בנושא מחקר שוק ואיתור ספקים - מועד המפגש יתואם במהלך הקורס. זהו מפגש קבוצתי שלך עם חבריך לכיתה ועם כל המנטורים.

המנטורים אשר יחלקו מהידע המקצועי הרב שלהם, ואתה תוכל לשאול כל שאלה, ולחזק את קשריך בקהילה.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.