logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס טיפול בהתמכרויות והתנהגויות בגישה הרוחנית



מבנה הלימודים

כשמדברים על התמכרות, מיד עולות תמונות של מצבי תלות נפשית בחומרים משני מצב רוח ותודעה טבעית, המביאה לכדי אופוריה ותחושת עונג והתנהגות כפייתית. התנסויות החיים האירו את העובדה, שאלה רק תולדות של חוויה פנימית עמוקה המתוארת כ'בור החוסר השחור', שהיא מהות ההתמכרות וכל היתר הינו תולדה של תגובות וסימפטומים של ההתמכרות.
ההתמכרות התפתחה עד לכדי 'בעיה' מורכבת המאופיינת בתלות הפיזית, נפשית, רגשית ורוחנית, הפוגעת באופן משמעותי וישיר על יכולת התפקוד היומיומי ומקרינה על כל תחומי החיים.
כך גם, לגבי אנשים המתמודדים עם משבר חיים ופוסט טראומה מבלי שתהיה להם דרך ממוקדת שינוי והחלמה.

הטיפול בהתמכרויות והתנהגויות פוגעניות הוא אחד הסוגיות המרכזיות בחברה הישראלית והעולמית כיום. פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים ומאמנים נשארים חסרי אונים אל מול תופעה שהולכת ומתרחבת, של אוכלוסייה הולכת וגדלה של מתמודדים, אשר מביאים אל השדה הטיפולי מצוקות הנובעות מהתמכרות.

מה התוכנית מקנה לך:
ההכשרה הייחודית הזאת חושפת עבורך עולם מרתק ומעניקה לך חוויה עשירה, שתפתח לך הן באופן אישי ובטח באופן מקצועי מרחבים חדשים בשרות אנשים עם מצוקות וירחיב את השקפת עולמך לאפשרויות חיים חדשות ותעניק לך את האפשרות לטפל וללוות מכורים אל עבר ריפוי הוליסטי וחיים טובים יותר.

סגל ההוראה:
צוות המורים שלנו מונה דוקטורים בפסיכיאטריה, פסיכולוגיה. כמו כן, תפגשו בצוות מורים בכירים מתחום הפסיכותרפיה, רפואה הוליסטית וסינית, מורים רוחניים ומאמנים מקצועיים.


תנאי קבלה

קהל יעד
הקורס מיועד לכל בוגרי מכללות לרפואה משלימה מכל מגמות הלימודים באשר הם; לתרפיסטים, מאמנים, ואנשי מקצוע בעלי רקע בטיפול, המבקשים להתמחות בעבודה עם נוער ובוגרים המתמודדים עם טראומה והתמכרויות.

הקורס מתאים גם למורים, מחנכים ויועצים במערכת החינוך הפורמאלית, לעובדים סוציאליים, למתנדבים בתחום הרווחה והחינוך, רופאים ופסיכיאטרים העוסקים בתחום.


משך הלימודים

מועד התחלה: 14/11/2018 ימי רביעי מ 17:00 עד 21:00

מבנה הקורס:
30 מפגשים, אחת לשבוע , כל מפגש 4 שעות מלאות.


תעודה / הסמכה

תעודה מטעם מכללת תילתן - הכשרת מטפלים בהתמכרויות בגישה הרוחנית.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.