מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה ?

השאר פרטים ונציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה

במהלך הלימודים עברו איתנו על כל הנושאים
ויקטור אוסדצי

לרשימת כל הממליצים

הסניפים ברמת גן חיפה וירושלים הלימודים מתקיימים ואון ליין
חיפה
רמת גן
strip

קורס פיתוח בפלטפורמת Blockchain



מבנה הלימודים

מבנה הלימודים
רוצה להיכנס אל העולם החדש בהייטק? מעוניין להכיר את הזירה החמה ביותר בשוק הפיתוח? קורס פיתוח בפלטפורמת Blockchian במרכז האקריו, ייתן לך את כל הכלים על מנת להבין את השפה החדשה וידאג לצעד הנוסף בקריירת ההייטק שלך.

פלטפורמת ה-Blockchain מהווה תשתית טכנולוגית למסחר במטבעות קריפטוגרפים, כאשר המוכרים שבהם ביטקוין ואתריום. זוהי טכנולוגיה שייתכן שתשנה את סדרי "העולם הישן" ועתידה להביא חדשנות לעולמות המסורתיים בתחומים מגוונים אשר משפיעים על כולנו, כגון: תחבורה, פיננסים, בריאות נדל"ן, שיווק, השכלה, גיוס כוח אדם ועוד. רבים מכנים אותה "המהפכה הטכנולוגית הבאה". אם אתה כבר חלק מעולם ההייטק, עשה את הצעד שלך לעולם החדש לפני כולם.

מדוע כדאי לכם ללמוד פיתוח בפלטפורמת Blockchain ב-?HackerU

  • שלב מיון: תקופת התנסות ללא סיכון כספי! במידה ולא עברת את שלב המיון יוחזר אליך סכום שכר הלימודים בגין שלב המיון באופן מלא, כך שאתה נהנה מההזדמנות לבחון את מרכז הלימוד ואת התאמתך לחומר הנלמד ללא סיכון!
  • מסלול חדשני וראשון מסוגו בארץ ובעולם לפיתוח בפלטפורמת בלוקצ'יין.
  • הקורס המיועד לאנשים בעלי רקע קודם בתכנות בשפה עילית כגון:JavaScript, C#, Node.js, Ruby, Perl, PHP, Java עם הבנה בסיסית באלגוריתמים ובתכנות מונחה עצמים.
  • במהלך הקורס תיקח חלק ממסלול “hands on” שבו תלמד לא רק באופן תאורטי את הנלמד, אלא גם בצורה פרקטית ומעשית.
  • מסלול המתאים לאנשי פיתוח ובוגרי התחום ולבוגרי תארים בתחום מדעי המחשב והנדסת תוכנה.
  • במהלך המסלול יידרש ממך לבצע מספר פרויקטים מעשיים שיהיו קרש הקפיצה שלך לפיתוח ב"עולם החדש".
  • המסלול משלב את שתי הפלטפורמות הנפוצות ביותר בתחום:Bitcoin  ו-Ethereum.
  • פגישת ייעוץ – הקבלה לקורס פיתוח בפלטפורמת בלוקצ'יין במרכז האקריו, מותנית בקיום פגישת ייעוץ מול יועץ לימודים מקצועי במרכזי הלימוד המרכזי ברמת גן. במהלך הפגישה הבוחן יבדוק את ההתאמה הבסיסית והרקע של המועמד בעבודה בסביבה ממחושבת והאוריינטציה למקצועות הראליים.
  • קורס מיון –  בשלב זה בודקים התאמה ראשונית ללימודי ההמשך, במידה והמעומד אינו עובר את שלב המיון, יקבל החזר כספי של שכר הלימוד.

תנאי קבלה

פגישת ייעוץ וראיון

שליטה בשפות התכנות: JavaScript ,C#, Node.js ,Ruby ,Python ,Perl ,PHP ,Java ועם הבנה בסיסית באלגוריתמים ובתכנות מונחה עצמים.

מעבר קורס מיון ראשוני.


משך הלימודים

לימודי ערב נמשכים כ- 4 חודשים ומתקיימים פעם בשבוע בין השעות 17:40-21:30. הקורסים מתקיימים בקמפוס מרכז של האקריו הממוקם במתחם הבורסה, ברחוב שוהם 5 מגדלי פז.


תעודה / הסמכה

בסיום מסלול ההכשרה תוענק תעודת מפתח בפלטפורמת Blockchain מטעם מרכז HackerU

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.