מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה ?

השאר פרטים ונציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה

במהלך הלימודים עברו איתנו על כל הנושאים
ויקטור אוסדצי

לרשימת כל הממליצים

הסניפים ברמת גן חיפה וירושלים הלימודים מתקיימים ואון ליין
חיפה
רמת גן
strip

קורס פיתוח אפליקציות ל- IPhone ו- Android



מבנה הלימודים

מבנה הלימודים
בוא גם אתה להפוך למפתח אפליקציות מקצועי, בקורס פרקטי וממוקד שיכין אותך למשרות הפיתוח גם בעולם ה- Android וגם בעולם ה- iOs. הכשרה מקיפה עם התחייבות לעבודה, שתיתן לך דחיפה משמעותית לקריירה מוצלחת!

למה דווקא קורס פיתוח אפליקציות ?

  • הביקוש למפתחי אפליקציות הולך וגדל בשנים האחרונות ולא בכדי. מסתבר, שרבים עושים שימוש רב יותר באפליקציות מובייל מאשר באתר עצמו. חשבו על כך, הרי הפלאפונים שלנו נמצאים אתנו לכל אורך היום, כך שאם אדם ימצא עצמו זקוק לשירות כלשהו או מוצר כלשהו, יבצע את הפעולה דרך הנייד.
  • אם עד היום רק חלמת על אפליקציה חדשנית משלך, עכשיו זה הזמן להפוך את החלום למציאות, וליצור את הדבר הגדול הבא בתחום האפליקציות! 
  • זהו עולם שבו ההצלחה בטוחה – גם כשכיר, וגם כעצמאי.

ולמה דווקא ב- HackerU ? 

  • ב- HackerU תקבל את האפשרות לבדוק את עצמך ואת החברה! עם תקופת מיון האורכת כ-40 שעות לימוד וללא סיכון כספי. לא עברת את המיון? לא מתחבר לחומר הנלמד? קבל את שכר הלימוד ששילמת בגין שלב המיון בחזרה. 
  • עברת את שלב המיון? נהדר! אנחנו נשקיע בך מלגת לימודים בסך 7,000 ₪  
  • הקורס מתקיים בחסות אקדמית מטעם IBM ומסמיך לבחינות הבינלאומיות OCAJP
  • שתי הכשרות מעשיות ופרקטיות בשתי מערכות ההפעלה המבוקשות iOs ו- Android – בקורס אחד!
  • הקמפוסים של HackerU נמצאים במיקומים נוחים ומרכזיים במרכז הארץ ובצפון:
    - סניף מרכז במתחם הבורסה ברמת גן, צמוד לרכזת מרכז ברחוב שוהם 5
    - סניף צפון בצ'ק פוסט בחיפה, צמוד ללב המפרץ ברחוב שד' ההסתדרות 49

תנאי קבלה

  • שלב ראשון – תערוך פגישת ייעוץ מול יועץ לימודים מטעם HackerU אשר במסגרתה תקבל הסבר מפורט על המסלול, המודולים שהוא כולל, בחינות ההסמכה, ועוד.
  • שלב שני – בשלב הבא, לאחר פגישת הייעוץ, תעבור לשלב המיון האורך כ-40 שעות אקדמיות. מטרתו של שלב זה היא לוודא התאמתך לקורס. בנוסף לכך תיחשף לתכני היסוד בתחום. כך, נוצרת היכרות ראשונית בין המועמד לקורס שבחר. בתום שלב זה תיערך בחינת כניסה לקורס המורחב ובנוסף אליה תקבל הערכה אישית מהמרצה.
  • שלב אחרון לפני היציאה לשוק העבודה בבטחה – לאחר שצלח המועמד את שלב המיון, תשתלב בקורס המורחב ואף ייחתם עמך הסכם השמה בסיום הלימודים. במסגרת הקורס יילמדו בהרחבה נושאים כגון טכנולוגיות Mobile , בניית אתרי אינטרנט באמצעות 5 HTML, עיצוב דפים באמצעות 3.0 CSS, לימוד java עיצוב ואפיון משתמש ל- SmartPhone, JQuery, פיתוח באמצעות Kotlin, תכנות באמצעות Swift, פיתוח אפליקציות מתקדמות ל-Android ו-Iphone, ביצוע פרויקט מעשי ועוד.

משך הלימודים

600 שעות לימוד אקדמיות (מתוכן 30 שעות אקדמיות שלב מיון)

משך הלימודים:
לימודי בוקר נמשכים כ- 8 חודשים ומתקיימים פעמיים.
לימודי ערב נמשכים כ- 14 חודשים ומתקיימים פעמיים.

שלב מיון – 30 שעות
קורס מורחב – 560 שעות אקדמיות


תעודה / הסמכה

בתום מסלול ההכשרה, תוענק לך תעודת גמר בפיתוח אפליקציות ל- Iphone ו- Android ולטכנולוגיות WEB מטעם HackerU ובנוסף לכך, תיגש לבחינת ההסמכה החיצונית הבינלאומית – OCAJP.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.