logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

השקעות נדל"ן אפקטיביות



מבנה הלימודים

חזית הידע בניהול השקעות נדל"ן, מימון, מיסוי, ועסקאות נדל"ן בארץ ובחו"ל

ניהול אקדמי: ד"ר דני בן שחר
ניהול מקצועי: דרור מרמור, עורך נדל"ן גלובס

ביצוע השקעות אפקטיביות בנדל"ן ויצירת תשואה מקסימלית הינם נושאים מרכזיים שמעסיקים משקיעים רבים המעוניינים למקסם את פוטנציאל ההשקעות שלהם. המציאות הדינמית של התחום ואפיקי ההשקעה הרבים, כמו גם תופעות גלובליות רחבות היקף, כגון כלכלה שיתופית שכוללת אפשרויות חדשות בתחום כגון מתחמי עבודה ומגורים משותפים, השכרות לטווח קצר של דירות מצד אחד וסביבת ריבית נמוכה מצד שני, מושכים לתחום בעלי הון פרטי שמעוניינים בגיוון תיק ההשקעות שלהם מצד אחד ושיפור תשואות מול האלטרנטיביות הפיננסיות מצד שני.

האתגר להרוויח תשואה עודפת באמצעות השקעה בנדל"ן מגדיר את סדר יומם של משקיעים רבים והתפיסה הרווחת, שגורסת כי השקעה בנדל"ן הינה השקעה בטוחה שטומנת בחובה תשואה גבוהה מבכל אפיק השקעה אחר, מתפוגגת פעמים רבות בפניהם של משקיעים חסרי ניסיון שלומדים על בשרם כי הפער בין האפשרויות האינסופיות למציאות, שהיא במקרים רבים עגומה, הוא עצום.

ביצוע השקעות נדל"ן המבוסס על ידע והבנה של התחום אכן עשוי להניב תשואות גבוהות כמעט מכל אפיק השקעה אחר, אך טומן בחובו סיכונים מהותיים שאינם קיימים באפיקי השקעה אחרים. תנאי בסיסי למקסום הפוטנציאל הוא שימוש נכון ומיטבי באסטרטגיות השונות ובמודלים העומדים לרשותנו ולהבין את הסיכונים השונים על מנת לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. 

נושאי הלימוד העיקריים: 
ניהול השקעות נדל"ן: סוגי השקעות, היבט המאקרו ? השקעות בפרויקטים: מגורים, נדל"ן מסחרי, נדל"ן ללוגיסטיקה, קרקעות, נדל"ן בחו"ל, השקעות בהתחדשות עירונית ותמחור הפוטנציאל – תמ"א ופינוי בינוי, קבוצות רכישה ? השקעות נדל"ן בשוק ההון- קרנות ריט בארץ ובעולם ? בחירת אזורי השקעה וזיהוי פוטנציאל ? הערכת שווי נכסים ? נדל"ן מניב ועסקאות אקזיט ? כלכלה התנהגותית והטיות בתהליכי קבלת החלטות בהשקעות, משא ומתן בעסקאות נדל"ן ועוד

מימון השקעות נדל"ן: תשואה מול סיכון והערכת כדאיות השקעות – DCF ו- IRR ? ערך הכסף – חישוב ריביות ? מיסוי נדל"ן בארץ ובחו"ל ? ניתוח אפיקי השקעה ? גיוון פורטופליו והשלכות על סיכון מול תשואה ? מינוף ואשראי ? ניהול סיכוני מטבע בהשקעות נדל"ן בחו"ל ? עלויות עסקה



תנאי קבלה

קהל יעד:
משקיעים פרטיים המעוניינים להבין ולהכיר לעומק את עולם השקעות הנדל"ן על היבטיו השונים.


משך הלימודים

התוכנית כוללת 48 שעות אקדמיות

תעודה / הסמכה

בסיום התכנית יתקיים מפגש אינטרקטיבי לניתוח כדאיות השקעות באפיקים שונים, בהתאם לפרופיל המשתתפים ותחומי התעניינותם.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.