מבנה הלימודים | | קורס ניהול קמפיין בזירה האינטרנטית בפיקוח משרד העבודה והרווחה קורס מקצועי, מעשי ומקיף אשר מכשיר את בוגריו להיות מנהל קמפיינים בזירה האינטרנטית. הקורס משלב לימודים תיאורטיים עם התנסות מעשית במערכות הפרסום השונות. הקורס מקנה כלים לבניית מותג באינטרנט, שיווק המותג, פיתוח וקידום המותג בזירות הדיגיטליות המרכזיות כיום: גוגל , טוויטר, פייסבוק, youtube, אינסטגרם ופינטרסט. קהל היעד: מועמדים המחפשים מקצוע בתחום מבטיח עם הכנסה גבוהה מנהלי שיווק וותיקים הרוצים להתמחות בעולם השיווק הדיגיטלי מעצבים, כותבי תוכן ועוסקים בתחומי העולם הדיגיטלי הרוצים להגדיל את סל השירותים שלהם. בעלי עסקים הרוצים לשווק את העסק שלהם בצורה מקצועית בפלטפורמות הדיגיטליות.
מנושאי הלימוד : מבוא לעולם השיווק האינטרנטי, ואסטרטגיות שיווקיות , בנית לוגו _מותג, עיבוד תמונה דיגטאלית, פיתוח וקידום המותג, פרמטרים לקידום seo, מחקר ביטויים ומילות מפתח, בנית דף נחיתה, קידום אורגני וקידום ממומן, כתיבה שיווקית , מדידה ושיפור המרה ,הקמת דפי נחיתה שיווק ברשתות חברתיות, תפעול ניוזלטר, שיווק אירועים, מדידה ואופטימיזציה.
עלות : 7800+ 200 דמי רישום
בחינות : 1. פרויקט פנימי בכלים לבנית מותג באינטרנט (כתיבה, הגנה והצגה) 2. פרויקט פנימי על כלל הנושאים הנלמדים ( כתיבה, הגנה והצגה ) 3. מבחן מסכם בכלל הנושאים הנלמדים
|